تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رگبار و بارش های پراکنده طی72 ساعت آینده در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هواشناسی پیش بینی کرد؛ رگبار و بارش های پراکنده طی72 ساعت آینده در استان فارس شیراز- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به نفوذ یک سامانه بارشی به آسمان استان از دوشنبه دهم فروردین گفت: احتمال رگبار، رعد و برق و بارش های پراکنده در 72 ساعت آینده استان وجود دارد.


عبدالکریم جامع سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه بارشی امروز مناطق شمالی و مرکزی استان را تحت تاثیر قرار می دهد و از ظهر چهارشنبه رگبار و رعد و برق به صورت پراکنده در سطح استان صورت می گیرد.
وی گفت: ممکن است این وضعیت از اواخر ساعات سه شنبه تا ظهر چهارشنبه با وقفه و کاهش ابر همراه شود اما از ظهر چهارشنبه دوازدهم فروردین تا اوایل روز پنجشنبه سیزدهم فروردین افزایش ابر و بارش های پراکنده را شاهد هستیم.
مدیرکل هواشناسی استان فارس اظهار کرد: از آنجا که بیشتر مناطق این استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش بادهای شدید را تجربه می کند و علاوه بر کاهش نسبی دما، احتمال بارش های رگباری پراکنده وجود دارد توصیه می شود که گردشگران از اسکان شبانه در چادر خودداری و در مکان های سرپوشیده اسکان یابند.
جامع همچنین گفت: عمده فعالیت سامانه بارشی روز سه شنبه در نوار مرکزی استان فارس و چهارشنبه و اوایل وقت پنجشنبه در نیمه شرقی استان وجود دارد.
وی ادامه داد: امکان بارش برف در نواحی سردسیر و مرتفع به ویژه در نواحی شمالی استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد و علاوه بر این، امکان اختلال در آمد و شد به ویژه در نواحی کوهستانی و گردنه های استان در این روزها مطرح است.
مسیر ارتباطی اصلی استان فارس به مرکز کشور از نواحی و گردنه های کوهستانی شمال استان عبور می کند.
مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: در روز جمعه 14 فروردین ماه، آسمان استان به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی و مرکز استان کمی ابری و مه آلود می شود و در ساعات بعدازظهر جمعه، افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران را شاهد هستیم.
جامع افزود: آسمان استان در روزهای شنبه 15 فروردین و یکشنبه 16 فروردین صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد متوسط پیش بینی می شود. ک/3
2027/ 5054



11/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن