تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برزای: باید بیشتر مراقب خودم باشم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برزای: باید بیشتر مراقب خودم باشم
کاپیتان تیم ملی امید اعتقاد دارد که تفاضل گلی که در بازی با نپال نصیبشان شد، در ادامه راه می تواند خیلی به آنها کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، بهنام برزای در مورد شکست 5 بر صفر نپال گفت: اول از همه خدا را شکر می کنم که بازی را بردیم، با توجه به اینکه دیدار اولمان بود، استرس های خودمان را داشتیم اما توانستیم با تفاضل گل خیلی خوب حریفمان را شکست بدهیم. ما به یکی از اهدافمان که تفاضل گل بالا نسبت به حریفان است در این بازی رسیدیم زیرا این قضیه در بازی های بعدی با 3 حریف دیگرمان خیلی بدردمان می خورد مخصوصا در بازی با عربستان که نسبت به دیگر بازی ها سخت و حساس تر است اگر می خواهیم به مشکل نخوریم باید اختلاف گلمان را بیشتر کنیم تا راحت تر باشیم.

او در همین باره ادامه داد: خدا را شکر بچه ها هم در تمرینات و هم زمین بازی پشت کار بالایی دارند و من این را از نزدیک می بینم و حس می کنم. همگی ما یک هدف داریم و باید سعی کنیم خودمان را به هدف اصلی نزدیک و نزدیک تر کنیم. بخصوص در دور بعد که حریفان سختی داریم و باید با تیم هایی مثل کره و ژاپن و ... بازی کنیم. نباید به پیروزی مقابل تیم هایی مثل نپال دل ببندیم.

مهاجم امیدها در مورد پنالتی ای که تبدیل به گل کرد، نظرش را اینگونه بیان کرد: آن توپ را که فقط من گلش کردم وگرنه تلاش سایر بچه ها بود. جا دارد که از ارسلان مطهری تشکر کنم چون هر موقع پنالتی می گیرد به من می دهد که بزنم چون همه بازیکنان دوست دارند وقتی پنالتی نصیبشان می شوند خودشان آن را تبدیل به گل کنند اما در تیم ما چنین چیزهایی معنی ندارد و مهم نیست چه کسی به گل می رسد زیرا هدف همه موفقیت تیم ملی امید است.

وقتی از برزای سوال شد که آیا کاپیتانی وظایف او را دشوارتر نکرده پاسخ داد: بالاخره بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه یک بازیکن را سنگین تر می کند، من باید درست رفتار و صحبت کنم و در زندگی شخصی و حرفه ایم رفتار خوبی داشته باشم. امیدوارم که همانطور که تا الان با لطف خدا و تلاش بچه ها توانسته ام از پس این وظیفه خوب بربیایم از این به بعد هم همین طور باشد.


1394/01/04 14:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن