تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلورنتینو مرا مثل پسرش دوست دارد بنزما: این روزها بیشتر به توپ طلا فکر می‌کنم/ اغلب اوقات به بارسا گل می‌زنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فلورنتینو مرا مثل پسرش دوست دارد
بنزما: این روزها بیشتر به توپ طلا فکر می‌کنم/ اغلب اوقات به بارسا گل می‌زنم
مهاجم فرانسوی رئال مادرید فاش کرد که بیشتر از قبل به بردن توپ طلا فکر می‌کند.

خبرگزاری فارس: بنزما: این روزها بیشتر به توپ طلا فکر می‌کنم/ اغلب اوقات به بارسا گل می‌زنم



به گزارش خبرگزاری فارس، کریم بنزما در خصوص زندگی در رئال مادرید، رویاهایش از برنده شدن توپ طلا  و تیم ملی فرانسه با Bein Sport گفت‌و‌گو کرد.
* چه چیزی بیشتر از همه شما را در مادرید شگفت‌زده کرد؟
از اینکه با این باشگاه قرارداد بستم، خیلی خوشحال بودم اما وقتی به این شهر آمدم کمی احساس غربت می‌کردم. به خانواده‌ام خیلی نزدیکم و از اینکه برای مثال در لیون افراد زیادی اطرافم جمع شوند، خوشم می‌آید. به بزرگترین باشگاه دنیا آمدم و تنها بودم، کمی غریب بودم. به تیمی آمدم که ستاره‌های فراوانی داشت و مجبور بودم سخت‌تر تلاش کنم.
* آیا آن زمان فکر می‌کردی که یک ستاره هستی؟
در واقع نه. خیلی جوان بودم، تنها 21 سال سن داشتم و فقط به فوتبال فکر می‌کردم. از پیوستن به رئال مادرید بسیار خوشحال بودم اما در عین حال کار خیلی سختی بود.
* سخت‌ترین کار چه بود؟
برای اولین بار تیمم را عوض می‌کردم و این کار سختی بود و در طول تمرین و بعد از آن فعالیت فیزیکی می‌کردم. بیشتر این کارها را در لیون انجام نمی‌دادیم. به خاطر آنچه باشگاه رئال مادرید ارائه می‌دهد، در سطح دیگری است و فشار دیگری روی بازیکنان وجود دارد و این برای من سخت بود.
* چگونه با انتقادهای مورینیو کنار می‌آمدی؟
مورینیو و من با هم صحبت می‌کردیم و می‌دانستم که او از من چه می‌خواهد و درباره‌ام چه فکری می‌کند. وی در نشست‌های خبری آن گونه حرف می‌زد تا به من انگیزه بدهد. این کاری بود که او زیاد انجام می دهد و روی بعضی از بازیکنان جواب می‌دهد و روی برخی هم نه. من وقتی دیدم مورینیو چنین حرف‌هایی را به من زده‌است، دیوانه شدم و در تمرینات جبران کردم.
* به نظر می‌رسد مردم فکر می‌کنند تو کار نمی‌کنی...
باید یک هفته اینجا باشید تا ببینید چه کار می‌کنم. اولین نفری هستم که به تمرین می‌رسم و آخرین نفر هستم که بیرون می‌روم. بعد از تمرین با دستگاهی که ماهیچه‌هایم را تقویت می‌کند و قدرتم را افزایش می‌دهد، در خانه کار می‌کنم. این به من کمک می‌کند گل‌های بیشتری بزنم اما از لحاظ بدنی هم مهم است. با این حال کار سختی است. با هم‌تیمی‌هایم به تمرین پایان می‌دهم، به خانه می‌روم و یک بار دیگر تمرین می‌کنم. این چیزی است که به پیشرفت من کمک می‌کند.
* از نظر من مردم همیشه کمی نسبت به تو غیرمنصف هستند. آیا همیشه حس می‌کنی درباره‌ات قضاوت می‌کنند؟
این از زمانی که با رئال مادرید قرارداد بستم، درست است. نمی‌توانم یک پاس اشتباه بدهم. در ابتدا برایم سخت بود اما تجربه این را عوض کرد و به آن عادت کردم. این بیشتر از همه روی خانواده‌ام تأثیر گذاشت، آنها اولین هواداران من بودند. آنها همه‌چیز را می‌خوانند و تماشا می‌کنند. اگر بازی خوب یا بدی داشته باشم، برای فهمیدن آن نیازی به رسانه‌ها ندارم. مردمی هستند که عقایدشان را به گوش همه می‌رسانند و چیز زیادی از فوتبال نمی‌دانند زیرا هرگز بازی نکرده‌اند اما این بخشی از زندگی فوتبالی است. انتقاد طبیعی است. مورد انتقاد و هو شدن در فرانسه هم قرار گرفته‌ام اما این چیزی نیست که خیلی اذیتم کند. باید همیشه در این باشگاه در بهترین شرایطتان باشید.
* آیا احساس می‌‌کنید مهاجم کاملی هستید؟
شخصا تلاش می‌کنم تا چنین مهاجمی باشم. به مهاجمان بزرگ نگاه می‌کنم و مخصوصا مهاجمان قدیمی و تلاش می‌کنم. برای مثال تمرین می‌کنم تا با گول زدن، گل بزنم یا با دستیاران مربی تمیرن می‌کنم تا تلاش کنم و کامل باشم. خودم را یک مهاجم در نظر می‌گیرم که دوست دارد بازی کند. با حریف هماهنگ می‌شوم و اگر مجبور باشم با پشتم گل بزنم؛ این کار را می‌کنم. اگر مجبور باشم در فضای خالی یا محوطه جریمه بازی کنم، این کار را هم انجام می‌دهم.
* چگونه با کریستیانو رونالدو کنار می‌آییم؟
درون زمین و بیرون از زمین واقعا عالی با هم کنار می‌آییم. فرصت خوبی دارم تا هر روز با کریستیانو تمرین کنم. اگر من هر بازیکن دیگری بودم، رونالدو مقابل دوربین‌ها نمی‌گفت که یکی از بهترین مهاجمان دنیا هستم. نیازی ندارم از جای دیگری بشنوم که بازیکن خوبی هستم. ارزش خودم را می‌دانم و سخت تلاش می‌کنم. این ششمین فصل حضورم در مادرید است و اگر هر بازیکن دیگری بودم، فلورنتینو مرا مثل پسرش دوست نداشت. سخت تلاش می‌کنم؛ عاشق فوتبال هستم و خوشحالم.
* ال‌کلاسیکو نزدیک است. این بازی چه معنایی دارد؟
این بزرگترین بازی دنیا است و من اغلب مقابل بارسا گل می‌زنم. برای بازیکنان رئال و همچنین سایر بازیکنان، این یک بازی ویژه است. سطح فنی این بازی باورنکردنی است. تمام بازیکنان از لحاظ فنی در صد در صد آمادگی هستند.
* آیا می‌توانی برنده توپ طلا شوی؟
این یک هدف است. تمام بازیکنان رویای آن را دارند. این چیزی است که به آن فکر می‌کنم و همیشه گوشه ذهنم بوده است. قبلا خیلی به آن فکر نمی‌کردم زیرا در بهترین سطح نبودم.
* چرا می‌خواهی این جایزه را ببری؟
باید افتخاراتی مانند قهرمانی در جام‌جهانی را به دست آورید یا 80 گل در فصل بزنید. کار آسانی است (با خنده). باید علاوه بر همه این ها گل‌های مهمی بزنید. انتهای پیام/خ

93/12/18 - 15:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن