تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804540084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگرینی: چلسی شکست‌ناپذیر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیگرینی: چلسی شکست‌ناپذیر نیست




سرمربی منچستر‌سیتی عنوان کرد چلسی شکست‌ناپذیر نیست و این تیم در ادامه لیگ برتر امتیاز از دست خواهد داد.





خبرگزاری ایسنا: چلسی با یک بازی کمتر و 6 امتیاز بیشتر از منچستر‌سیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و به نظر می‌رسد آبی های لندن این فصل بالاتر از منچسترسیتی فاتح این رقابت‌ها خواهد شد.

مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی درباره شرایط تیمش و فاصله با چلسی در لیگ برتر گفت: گمان نکنم آن ها تیمی شکست ناپذیر باشند. اطمینان دارم از حالا تا انتهای فصل تمام تیم ها امتیاز از دست می دهند. پس این مهم است که بار دیگر بازی خودمان را ارائه دهیم و بازی هایمان را با برد پشت سر بگذارم. پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی برای چلسی رخ می دهد.

او ادمه داد: می‌دانم هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد و وقتی نیمکت‌نشین می‌شود چه حس و حالی دارد ولی این تصمیم من مقطعی است. بازی‌های فشرده‌ای در ادامه داریم و قطعا همه بازیکنان بازی خواهند کرد. وقتی شکست می‌خورید بازی بعد مهم می‌شود. ما برابر لیورپول مستحق باخت نبودیم ولی بدون کسب امتیاز آنفیلد را ترک کردیم. به همین خاطر با تمام توان برابر لسترسیتی به میدان رفتیم تا سه امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه به این هدف رسیدیم. مالکیت توپ بالایی داشتیم و از هر نظر برتر بودیم. برای من مهم بود که بونی فقط در این دیدار بازی کند. او یک جام ملت‌های سخت را پشت سر گذاشت و توانست با کشورش قهرمان آفریقا شود. اشکالی ندارد که در این دیدار از فرم مطلوب خود دور بود. او تازه از آفریقا رسیده است. کمی صبور باشید و خواهید دید بونی به ماشین گلزنی ما تبدیل خواهد شد. وظیفه مهاجم گلزنی است و این مهاجم نیز در بازی‌های آینده کارش را نشان خواهد داد.

او گفت: من اصلا به عملکرد تیم‌های دیگر کاری ندارم و برایم مهم نیست که آنها چه عملکردی خواهند داشت. تنها به تیم خود فکر می‌کنم و مطمئنم اگر بتوانیم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم در انتهای فصل به قهرمانی خواهیم رسید. هنوز 24 امتیاز دیگر تا پایان فصل باقی مانده و هیچ چیزی تغییر نکرده است. صحبت در قهرمانی در لیگ برتر احمقانه است تا هفته های پیایانی نباید درباره قهرمانی صحبت کرد. هیچ ترسی ندارم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد. منتظر می‌مانیم تا ببینیم دیدار چلسی و وستهام با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید. من هنوز به بازیکنانم ایمان دارم و معتقدم با بازیکنانی که در اختیار دارم می‌توانیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنیم. در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم. به هیچ تیمی در ابتدای فصل جام نمی‌دهند. تیمی موفق است که بتواند در بازی‌های متعدد فصل روند خوبش را حفظ کند تا در نهایت به قهرمانی برسد.

ه عقیده من، پایان فصل زمان درستی برای آنالیز کردن همه چیز است. یک مربی می‌تواند جام‌های مختلفی را کسب کند اما اگر او از شیوه عملکرد شاگردانش رضایت نداشته باشد، نمی‌تواند به عنوان مربی به کارش ادامه دهد. البته گاهی هم یک مربی در تیمش هیچ جامی به دست نمی‌آورد اما بدون داشتن هیچ مشکلی به کارش ادامه می‌دهد. آن موقع است که رسانه‌ها در مورد ادامه کار مربی تردیدهایی را به وجود می‌آورند اما من به هیچ عنوان نگران آینده‌ام نیستم. تنها نگرانی من به خاطر زمان حال است. به شیوه‌ای که خودم دارم تیمم را تمرین می‌دهم زیرا به این سیستم اعتقاد دارم چون بر این باور هستم با این روش می توانیم جام‌های بیشتری کسب کنیم.

با این همه، سران باشگاه منچسترسیتی که به هیچ وجه نتیجه نگرفتن مربیان تیمشان را برنمی‌تابند، از حالا به دنبال یافتن جانشینی برای مانوئل پیگرینی هستند. گفته شده آنها برای آوردن جوزپه گوآردیولا و یورگن کلوپ، سرمربی تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند دست به کار شده‌اند اما علاقه آنها برای آوردن این دو مربی کارکشته به ورزشگاه اتحاد در حد حرف است.

منچسترسیتی پس از تعطیلات بازی های لیگ برتر باید در خانه کریستال پالاس به میدان برود و چلسی نیز در خانه خود پذیرای استوک‌سیتی خواهد بود.







تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن