تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804531262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد دروازه بانان مدعی تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عملکرد دروازه بانان مدعی تیم ملی
کارلوس کی روش نام سه دروازه بان را برای حضور در اردوی تیم ملی و دیدار تدارکاتی برابر سوئد و شیلی در لیست خود قرار داده است.
به گزارش نامه نیوز، علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند و سوشا مکانی سه دروازه بانی هستند که کارلوس کی روش برای حضور در تیم ملی در لیست خود قرار داده است و بعد از مدت ها سوشا مکانی توانست دوباره در بین نفرات سرمربی تیم ملی قرار گیرد.

در این بین نگاهی می اندازیم به عملکرد دروازه بانان مدعی پیراهن تیم در چند هفته اخیر و بعد از بازگشت تیم ملی از جام ملت های آسیا.

علیرضا بیرانوند
دروازه بان جوان نفت تهران در این مدت توانست نظر کی روش را به خود جلب کند و به عضوی ثابت در اردوی تیم ملی تبدیل شود. او در این مدت جز برابر پاختاکور که با دو اشتباه تاثیرگذار زمینه ساز شکست تیمش شد اشتباه دیگری نداشت. دروازه بان شماره یک نفت در 6 هفته گذشته 5 گل در لیگ برتر دریافت کرد و تنها در دیدار برابر استقلال موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد. بیرانوند در دیدارهای لیگ قهرمانان هم در دو بازی گذشته 3 گل دریافت کرد تا میانگین گل خورده دروازه بان تیم زردپوش تهرانی در 8 بازی به 8 برسد و او در هر بازی یک گل به طور میانگین درون دروازه اش قرار گرفته باشد.

سوشا مکانی
علامت سوال بزرگ این بار در لیست کی روش به حضور دروازه بان پرسپولیس مربوط می شود. سوشا که بعد از خروج نیسلون در هفته های ابتدایی ناجی تیمش هم شده بود بار دیگر به فرم گذشته اش بازگشت تا تیمش در عربستان سلاخی شود. مکانی در تبریز و مسجد سلیمان هم نشانی از دروازه بان با انگیزه هفته های ابتدایی نیم فصل دوم نداشت و تیمش در هر سه بازی با نتیجه را به حریف واگذار کرد.

مکانی در 6 هفته گذشته 5 گل دریافت کرد تا او هم همانند بیرانوند در این زمینه مشترک باشد و تعداد گل های او در لیگ قهرمانان هم 3 است که میانگین گل های خورده دروازه بان پرسپولیس در 9 بازی گذشته را 9/0 می رساند. سوشا البته در دیدار برابر النصر یک مغلوب به تمام معنا بود که نتوانست به تیمش برای حفظ دروازه کمک کند.

علیرضا حقیقی
دروازه بان لژیونر فوتبال ایران روزهای خوبی را در پنافیل پشت سر می گذارد و به مرد مورد اعتماد تیمش تبدیل شده است. او با تجربه حضور در جام جهانی و جام ملت ها اکنون در لیگ پرتغال از اعتماد بنفس خوبی برخوردار است و هفته گذشته هم موفق شد عنوان برترین بازیکن هفته تیمش را به خود اختصاص دهد. علیرضا حقیقی هرچند در 5 بازی گذشته تیمش 11 گل دریافت کرده اما با توجه به شرایط تیم پنافیل توانسته عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارد و در برد برابر ویتوریا نقش اساسی ایفا کرد.

محسن فروزان
بعد از حضور در استقلال توانست همانند بیرانوند به مرد ثابت اردوهای تیم ملی تبدیل شود. فروزان در 5 هفته اخیر دو گل دریافت کرد و در برابر نفت علیرغم دریافت گل توانست پنالتی حریف را دفع کند. 2 گل خورده در 5 هفته، میانگین گل خورده او را 4/. رساند تا یکی از موفق ترین دوران خود در ترکیب استقلال را پشت سر بگذارد و این بار برخلاف همیشه منتقدانش نیز از عدم حضورش در لیست کی روش شگفت زده شوند.

حامد لک
بعد از عملکرد دور از انتظار عیسی اندوی کادرفنی تراکتورسازی بار دیگر به حامد لک جوان اعتماد کردند و او نیز توانست به خوبی به روزهای خوبش بازگردد. حامد لک البته بعد از اظهاراتش علیه کی روش در لیست سیاه او قرار گرفته و فعلا در لیست سرمربی تیم ملی جا ندارد. لک در سه هفته ای که موفق شده به ترکیب تیمش بازگردد یک گل دریافت کرده است.


منبع: ورزش سه


۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن