تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819915727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان کرمان 18 هزار و 500 جانباز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استان کرمان 18 هزار و 500 جانباز دارد کرمان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: استان کرمان 18 هزار و 500 نفر جانباز دارد که 218 نفر از این عزیزان جانباز 70 درصد هستند.


به گزارش ایرنا محمدرضا حسنی سعدی روز سه شنبه در دیدار استاندار کرمان با شماری از جانبازان و ایثارگران در مرکز جامع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان افزود: با کمال تاسف پنج نفر از جانبازان بالای 70 درصد شهید شده اند.
وی گفت: بعضی از این جانبازان دو دست، بعضی دو چشم و بعضی از آنان دو پای خود را از دست داده اند که ما و کشورمان روی پا باشیم.
وی بیان کرد: این افراد، کم توقع و وفادار به نظام و ولایت هستند و همیشه در صف اول راهپیمایی ها حضور دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: ما در حد توان و بضاعت مان در خدمت این عزیزان هستیم.
وی از استاندار کرمان خواست برای استخر این مرکز توانبخشی که پیشرفت بالای 80 درصد دارد و همچنین سالن ورزشی که فقط نیاز به کف پوش دارد کمک ویژه داشته باشد.
سردار حسنی سعدی اظهار کرد: این جانبازان نیاز به ورزش دارند و اگر ما برای توانبخشی جانبازان هزینه نکنیم باید در درمان آنها هزینه کنیم.
7436/3028



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن