تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بزرگترين مرکز خوداشتغالي مددجويان بهزيستي شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۳۲ب.ظ)
با حضور مدير کل بهزيستي انجام شد: افتتاح بزرگترين مرکز خوداشتغالي مددجويان بهزيستي شيراز شيراز - بزرگترين مرکز خوداشتغالي مددجويان بهزيستي شيراز با حضور مدير کل بهزيستي استان فارس افتتاح شد .
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي موسوي در حاشيه مراسم افتتاح بزرگترين مرکز خوداشتغالي مددجويان بهزيستي شيراز با اشاره به حضور 500 کودک بي سرپرست در مراکز نگهداري اطفال بي سرپرست بهزيستي اظهار داشت: 360 موسسه خيريه در استان تحت نظارت بهزيستي مشغول به فعاليت هستند که 459 نوع فعاليت سازمان بهزيستي به آنها ارائه مي شود.
مدير کل بهزيستي استان فارس بيان کرد: سازمان بهزيستي استان يک پويايي و نشاط رو به توسعه را شروع کرده است و اميد هست اين پويايي با عنايت و توجه مسئولان قانون گذار ادامه پيدا کند.
وي با ابراز تاسف از اينکه در سال هاي گذشته عقيده بر اين بوده که فارس استاني برخوردار است بنابراين کمتر به نيازهاي استان توجه شده است، ادامه داد: با مشکلات چند سال اخير از جمله خشکسالي و عدم وجود برنامه جامع و عدم رونق صنعتي بسياري از افراد که در سطح متوسط جامعه بوده اند به دهک هاي پايين تر تنزل پيدا کرده اند و هر روز آمار پشت نوبتي هاي خدمات بهزيستي افزايش پيدا مي کند.
موسوي بيان داشت: مهاجرت هاي بي رويه اي که در سال هاي گذاشته از استان هاي همجوار و شهرستان ها به مرکز استان انجام شده است چالش هاي بسيار زيادي را در بروز و شيوع آسيب هاي اجتماعي ايجاد کرده است لذا در اين ابعاد هم بايد برنامه ريزي و کمک شود.
وي با بيان اينکه ساماندهي اشتغال و توانمند سازي در اولويت کاري سازمان بهزيستي قرار گرفته است، تصريح کرد: اعتقاد داريم که اگر فردي توانمند بشود از تمام جهات سلامت آن فرد تأمين مي شود .
مديرکل بهزيستي فارس افزود: اگر فردي بيکار باشد قطعأ سلامت اجتماعي فرد آسيب مي بيند بنابراين مي طلبد که ما يک حرکت جديد را شروع کنيم و در جهت بهبودي وضعيت اجتماعي مردم استان گام برداريم .
در ادامه حميد آزرمي، مدير بهزيستي شيراز نيز اظهار داشت: بهزيستي شيراز با آماده‌ کردن زمينه‌هاي اشتغال و پرداخت تسهيلات براي تعدادي از مددجويان فرصت‌هاي شغلي ايجاد کرده به طور مثال در نمايشگاه امروز 100 نفر از مددجويان شاغل شده‌اند.
وي با اشاره به مشکلات اشتغال مددجويان بهزيستي گفت: براساس بررسي‌هاي انجام شده که نداشتن مکان براي اشتغال و عرضه محصولات يکي از مهم‌ترين مشکلات مددجويان در ايجاد اشتغال است.
آزرمي با اشاره به نمايشگاه توانمندي و خوداشتغالي مددجويان بهزيستي شيراز افزود: اين نمايشگاه مکان مناسبي براي عرضه محصولات مددجويان فراهم آورده و در طبقه فوقاني آن نيز کارگاه توليد و عرضه پوشاک قرار داده شده است.
مدير بهزيستي شيراز با بيان اينکه بخشي از منابع مالي مورد نياز براي ايجاد اشتغال از سوي دولت پرداخت مي‌شود، خاطرنشان کرد: ميزان تسهيلات پرداختي متناسب با شغل مددجويان است با اين حال تهسيلات ارائه شده تا سقف 15 ميليون تومان بوده است.
وي با اشاره به همکاري موسسه خيريه عطر ياس نبوي در ايجاد اين نمايشگاه تصريح کرد: مشارکت‌هاي مردمي و خيران هميشه راهگشاتر بوده و مردم مي‌توانند در روزهاي پاياني سال براي خريد مايحتاج خود از جمله شيريني، وسايل تزئيني و پوشاک به اين نمايشگاه مراجعه کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن