تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر آموزش وپرورش با استاندار اردبیل دیدارکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار صمیمانه معاون وزیرآموزش و پرورش با استاندار اردبیل معاون وزیر آموزش وپرورش با استاندار اردبیل دیدارکرد خبرگکزاری پانا:معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که جهت شرکت در همایش مربیان پرورشی و تربیتی استان به اردبیل سفر کرده بود در یک نشست صمیمانه با استاندار اردبیل دیدار کرد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۱ اسفند ساعت 14:06

دیدار صمیمانه معاون وزیرآموزش و پرورش با استاندار اردبیل =خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،استاندار اردبیل با ابراز خوشحالی از سفر معاون وزیر به استان گفت: آموزش و پرورش در مورد مسائل تعلیم و تربیت و مشکلات فرهنگیان باید با دید ویژه ای ورود پیدا کند .
مجید خدابخش با اشاره به خواسته های فرهنگیان از دولت افزود: با وجود مشکلات زیاد به نظر می رسد در حوزه مسائل مالی، وزارت آموزش و پرورش نیاز به یک مدیریت منسجم و پیگیر دارد.
وی با بیان این که جهت حل مشکلات فرهنگیان باید هم فکری داشته باشیم تصریح کرد: تعامل وزیر آموزش و پرورش با استانداران استان ها، به منظور استفاده از ظرفیت آنان، ضروری به نظر می رسد.
خدابخش ادامه داد: وقتی ما می توانیم برای چند سال آینده تعداد بازنشسته ها را پیش بینی بکنیم بایستی بودجه آن را نیز در نظر بگیریم.
استاندار اردبیل در پایان ابراز امیدواری کرد که مشکلات آموزش و پرورش با خرد جمعی برطرف خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن ابلاغ سلام وزیر محترم آموزش و پرورش به استاندار گفت : شورای آموزش و پرورش استان اردبیل یکی از شوراهای نمونه کشوری است و این امر در سایه حضور به موقع و عالمانه  شما در این شورا می باشد.
حمیدرضا کفاش همچنین به تشریح نتایج سفر خود به استان اردبیل پرداخت و افزود :دیداری با تشکل های صنفی فرهنگیان داشتم و این دیدار نتایج مثبتی در بر داشت .
کفاش با اشاره به در خواست های اخیر فرهنگیان اظهار داشت: موضع وزارت را در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی بیان کردم و تاکید نمودم که فرهنگیان حرفشان را بزنند و این نعمتی است که به برکت جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم .
وی تصریح نمود: فرهنگیان مطالبات خود را به صورت علمی ، منطقی، آرام و مقایسه ای مطرح کنند و طبیعتاً بایستی پشتوانه ی پژوهشی داشته باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت در ادامه اظهار داشت: دولت و مجلس مصمم به اقدام اساسی در حل مشکلات فرهنگیان هستند، که با مصوب شدن طرح رتبه بندی فرهنگیان در هفته آینده خبر های خوشی را به فرهنگیان خواهیم داد.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن