تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي رتبه بانک دي در حمايت از صادرکنندگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰ب.ظ)
ارتقاي رتبه بانک دي در حمايت از صادرکنندگان بانک دي در زمنيه حمايت از صادرکنندگان و توليدکنندگان در بين بانک‌هاي کشور با يک پله صعود در رده سوم قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس صندوق ضمانت صادرات در جلسه‌اي با حضور رئيس سازمان توسعه تجارت و مديرعامل بانک دي، ضمن اعلام اين خبر از تلاش‌هاي بانک دي براي کمک به صادرات کشور قدرداني کرد.
طاهر شه‌حامد اظهار کرد: بانک دي که طي چند ماه گذشته تلاش مناسبي در جهت حمايت از صادرکنندگان و توليدکنندگان صادرات‌گرا داشته در بين بانک‌هاي کشور که با اين صندوق همکاري دارند از رتبه چهارم به سوم ارتقاء يافته است.
احمد شفيع‌زاده، مديرعامل بانک دي نيز در اين نشست با تاکيد بر گسترش خدمات بانک دي به بخش‌هاي توليد و صادرات از همکاري سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت و صادرکنندگان با بانک ابراز خرسندي کرد.
همچنين ولي‌اله افخمي، رييس سازمان توسعه تجارت از بررسي مسائل و مشکلات صادرکنندگان از نظر تامين مالي و نيز خدمات بانکي در يک کارگروه مشترک خبر داد و تاکيد کرد: جلسات بين مديران بانک دي و سازمان توسعه تجارت از اين به بعد با حضور صادرکنندگان برگزار خواهد شد.
در اين جلسه همچنين قلي‌زاده معاون سازمان توسعه تجارت، مهبودي معاون اعتبارات و بازاريابي بانک دي و ابارشي مشاور بازاريابي بانک حضور داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن