تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت مالي بانک صنعت ومعدن از دو طرح صنعتي در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۴۱ب.ظ)
حمايت مالي بانک صنعت ومعدن از دو طرح صنعتي در قم طرح توسعه واحد صنعتي لينا و واحد صنعتي توليد الياف مصنوعي تندگويان ليف با تسهيلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد.
طرح توسعه واحد صنعتي لينا و واحد صنعتي توليد الياف مصنوعي تندگويان ليف همزمان با سفر رئيس جمهوري به قم و در مراسم‌هاي جداگانه اي با حضور نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت در اين استان به بهره برداري رسيدند.
واحد صنعتي لينا پيش از اين در زمينه توليد انواع فرآورده‌هاي حجيم شده بر پايه ذرت نظير انواع پفک و اسنک مشغول به فعاليت بود و با بهره برداري از طرح توسعه، محصولاتي نظيرکيک، بيسکوييت، ويفر، کلوچه و غلات صبحانه نيز به سبد محصولات اين شرکت افزوده مي‌شود.
اين طرح با حمايت مالي بانک صنعت ومعدن و در زميني به مساحت ۱۸ هکتارو با سرمايه اي بالغ بر ۵۰۰ ميليارد ريال اجرا شده است.
واحد صنعتي توليدات الياف منصوعي تندگويان ليف نيز با حجم سرمايه گذاري بالغ بر ۱۰۰ ميليارد ريال و با هدف توليد الياف پلي استر از طريق بازيافت بطري‌هاي پت به اجرا درآمده است.
براي اجراي طرح ياد شده از يک ميليون و ۸۰۰ هزاريورو تسهيلات ارزي و ۱۸ ميليارد ريال تسهيلات ريالي اين بانک استفاده شده و علاوه بر اين ۱۸ ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش به طرح مزبور اختصاص يافته و با افتتاح آن براي ۶۲ نفر اشتغال ايجاد شده است.
نعمت زاده در اين سفر از واحد صنعتي صدرا الکترو مهبد در شهرک صنعتي محمودآباد قم نيز بازديد کرد.
اين واحد صنعتي توليد کننده سود سوزآور، اسيد کلريدريک و کلر مايع با مشارکت بانک صنعت ومعدن و با حجم سرمايه گذاري بالغ بر ۶۰۰ ميليارد ريال و اشتغالزايي جهت ۷۴ نفر به بهره برداري رسيده است.
لازم به ذکر است شرکت مذکور از تسهيلات ارزي اين بانک به ارزش ۱۵ ميليون يورو و تسهيلات ريالي به ارزش ۲۰ ميليارد ريال استفاده کرده است.
خسروي، مديرعامل شرکت صدرا الکترومهبد دراين بازديد از حمايت‌هاي بي دريغ مجموعه بانک صنعت ومعدن به ويژه افخمي، مديرعامل اين بانک و ساير اعضاي هيأت مديره تقدير و تشکر کرد.
وزيرصنعت، معدن و تجارت در جريان سفر خود به استان قم از واحد صنعتي زرناب پارس با سرمايه گذاري ۳۵ ميليارد ريالي و مشارکت ۸۰ درصدي بانک صنعت و معدن و واحدهاي صنعتي شکوه شهد نيک و فولادسازان جم که از تسـهـيلات ثابت و سرمايه درگـردش بانک صنعت و معدن بهره برده‌اند بازديد کرد.
در اين سفر نشست وزيرصنعت، معدن و تجارت با اعضاي شوراي ادارات هم خانواده صنعت ومعدن استان قم بـرگزار شـد. سرپـرست شـعب بانک صنعت ومـعدن در اين جـلسه با اشـاره به تسهيلات پرداختي توسط بانک صنعت ومعدن به صنايع استان بيان داشت در حال حاضر قريب به ۳ هزار ميليارد ريال تسهيلات توسط بانک صنعت ومعدن استان قم به بخش صنعت و معدن استان پرداخت شده که در صورت احتساب تسهيلات پرداختي توسط ستاد، اين مبلغ به ۵ هزار ميليارد ريال افزايش مي‌يابد.
گفتني است همزمان با اين بازديدها جلسه توسعه و سرمايه گذاران استان قم با حضور نهاونديان، رئيس دفتر نهاد رياست جمهوري، شريعتمداري، معاون اجرايي رئيس جمهور، نعمت زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت، حجتي، وزير جهاد کشاورزي و تعدادي از فعالان اقتصادي و تجار قم برگزار شد.
در اين جلسه که نعمت اللهي عضوهيأت مديره بانک و صادق نيا، سرپرست شعب بانک صنعت ومعدن در استان نيز در آن حضور داشتند، نهاونديان بر فرصت‌هاي ممتاز سرمايه گذاري در شهر قم تأکيدکرد.
وي ضمن اشاره به پروژه احداث قطار سريع السير تهران – قم – اصفهان اظهار داشت وقتي اولين پروژه ريل قطار سريع السير کشور در قم ساخته مي‌شود، معلوم است که شهر قم شهري بسيار مهم و استراتژيک است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن