تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي مجلس براي تصويب قوانين حمايتي از توسعه حمل و نقل ريلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
آمادگي مجلس براي تصويب قوانين حمايتي از توسعه حمل و نقل ريلي سخنگوي کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي عملکرد وزارت راه و شهرسازي در حوزه توسعه خطوط ريلي کشور را مطلوب توصيف کرد و گفت: مجلس آمادگي تصويب قوانين حمايتي و تسهيل‌ کننده در اين حوزه را دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور آرامي، سخنگوي کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، گفت: نگاه و عملکرد وزارت راه و شهرسازي به توسعه راه‌ها؛ به‌ويژه خطوط ريلي در سال ۹۳ نسبت به سال‌هاي گذشته بهتر و بيشتر بود، البته واقعيت نيز همين است که بايد خطوط ريلي کشور توسعه يابد؛ زيرا کارکرد قطار در سرعت عمل، صرفه‌جويي سوخت، زمان جابه‌جايي و امنيت سفر بر هيچ‌کس پوشيده نيست.
وي با بيان اينکه متأسفانه در سال‌هاي گذشته نسبت به توسعه ريلي کوتاهي شد و بايد از پتانسيل موجود در کشور استفاده کرد، ادامه داد: اقدامات دولت براي توسعه خط آهن کشور مطلوب است و بايد با سرعت بيشتر آن را ادامه دهد، همچنين وزارت راه و شهرسازي بايد به توسعه خطوط ريلي در درون کشور و اتصال به خط آهن‌ها کشورهاي همسايه اقدامات جدي کند، اکنون فاصله جنوب تا شمال کشور پهناورمان بيش از 2 هزار کيلومتر است که اتصال اين دو موقعيت جغرافيايي با خط آهن در انتقال بار و مسافر بسيار مؤثر و مهم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن