تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش آموزشی استاندارد در یاسوج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور 250 نفر از دانش آموزان و اولیاء آنها؛ همایش آموزشی استاندارد در یاسوج برگزار شد خبرگزاری پانا: مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را آشنایی دانش آموزان و خانواده های آنها با استاندارد و کیفیت کالا ها عنوان کرد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند ساعت 13:16

خبرگزاری پانا+

مهدی متقیان در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: امروزه کشورهای دنیا  فراتر از استانداردهای ملی به استانداردهای بین المللی می اندیشند و کالایی مرغوبیت بیشتری دارد که مطابق با این استانداردها ساخته شود.
متقیان به جریان سازی آموزش و پرورش در زمینه نهادینه کردن استفاده از کالای استاندارد اشاره کرد و گفت: حضور خانواده ها در کنار دانش آموزان می تواند به تحقق این هدف کمک کند.
 مژده شیرین طبری مشاوره رئیس سازمان استاندارد ایران نیز گفت: برای بالا بردن کیفیت کالاها و فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد باید از مدرسه و نوجوانان شروع کرد .
وی افزود: کشورهای پیشرفته  امروزه در زمینه ساخت کالاهای مختلف به استانداردهای مورد قبول جهانی دست یافته اند و این موضوع به حلقه مفقوده ای در بین کشورهای در حال توسعه تبدیل شده است.
به گزارش پانا، کنفرانس ملی استاندارد با حضور دانش آموزان نخبه کهگیلویه و بویراحمدی اوایل شهریورماه 94 در یاسوج برگزار خواهد شد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن