تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805818777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت مصرف ايران نسبت به آرمان‌هاي جهاني مطلوب نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹ب.ظ)
مدير عامل شرکت گاز استان قم: وضعيت مصرف ايران نسبت به آرمان‌هاي جهاني مطلوب نيست مدير عامل شرکت گاز استان قم گفت: وضعيت مصرف ايران نسبت به آرمان‌هاي جهاني مطلوب نيست در صورتي که قرآن کريم بر صرفه‌جويي تاکيدهاي بسياري دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير عامل شرکت گاز استان قم در نخستين کنفرانس و کارگاه آموزشي مديريت بهره‌وري انرژي در صنعت طيور که در سالن همايش دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم برگزار شد با اشاره به اينکه قبل از انقلاب گاز به شيوه مناسبي در اختيار مردم قرار نداشت، ابراز کرد: ايران رتبه اول گاز دنيا را دارد و بخش زيادي از توليد گاز جهان را به خود اختصاص داده است.
وي با بيان اينکه بعد از عربستان و عراق، ايران اسلامي جايگاه سوم ذخيره نفت را به خود اختصاص داده است، تصريح کرد: خداوند به ملت ايران ثروت‌هاي بسياري داده است که بايد از آن‌ها حراست کرده و با بهره‌وري از آن استفاده کنيم.
غلامرضا فرجي با تاکيد بر اينکه اگر انرژي را بيهوده مصرف کنيم نمي‌توانيم به جايگاه مناسبي برسيم، گفت: در ارتباط با انرژي به شيوه مصرف آن توجه ويژه‌اي داشته باشيم.
وي تشکيل منظم و فعاليت شوراي عالي نظارت بر مصرف انرژي را يکي از ملزومات بهينه‌سازي مصرف انرژي دانست و اظهار کرد: استفاده هوشمندانه از انرژي و جلوگيري از اسراف آن مي‌تواند پيشرفت‌هاي بسياري در ايران اسلامي به دنبال داشته باشد.
فرجي حفظ سرمايه‌هاي ملي را يکي از معيارهاي اقتصاد مقاومتي خواند و خاطرنشان کرد: هر فردي در اين راستا فعاليت کند اجر و پاداش خوبي دريافت مي‌کند.
وي استفاده صحيح از منابع را راهکاري براي کاهش هزينه‌ها خواند و گفت: رعايت اعتدال و صرفه‌جويي بايد مورد توجه قرار گيرد؛ زيرا وضعيت مصرف ايران نسبت به آرمان‌هاي جهاني مطلوب نيست در صورتي که قرآن کريم بر صرفه‌جويي انرژي تاکيدهاي بسياري دارد.
فرجي متوسط مصرف سوخت خودروهاي بنزيني در ايران را 11 ليتر دانست و افزود: در کشورهاي مختلف دنيا اين آمار کمتر از هشت ليتر است؛ انرژي بايد درست مصرف شود و مردم و مسوولان نسبت به اين موضوع مسوول هستند.
وي بهره‌وري نامناسب را يکي از علت‌هاي افزايش مصرف انرژي برشمرد و تاکيد کرد: روحانيت هم در اين ارتباط نقش مهمي دارد و اين قشر بايد به دنبال تبيين معيارهاي اسلامي در ارتباط با مصرف انرژي باشد.
مدير عامل شرکت گاز استان قم با بيان اينکه مردم ايران در موارد بسياري نسبت به آمارهاي جهاني عقب هستند، گفت: اگر مصرف هر چيزي در دنيا زياد شود مبلغان ديني مسئول هستند؛ زيرا بايد با تبليغات ديني و استفاده از روايات و احاديث ائمه اطهار (ع) آثار مصرف درست انرژي را براي مردم تشريح کرده و در کاهش مصرف انرژي‌هاي جامعه اسلامي نقش خود را ايفا کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن