تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی جایگاههای توزیع سی ان جی برای دوره نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آمادگی جایگاههای توزیع سی ان جی برای دوره نوروز خبرگزاری پانا: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه داران سوخت سی ان جی از آمادگی برای خدمات رسانی در دوره نوروز خبر داد و گفت: همه جایگاه ها از نظر ایمنی و ظرفیت، بازرسی و نظارت شده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند ساعت 11:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، اردشیر دادرس در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: خوشبختانه استفاده از سوخت سی ان جی رو به افزایش است وامیدواریم دولت با اجرای بسته های حمایتی بسترهای لازم را برای توسعه جایگاه های سی ان جی اجرایی کند.   وی افزود: بر اساس استانداردهای جهانی باید برای یکهزار خودرو یک جایگاه ایجاد شود و به بیش از 1000 جایگاه دیگر نیاز داریم.   دادرس گفت: بیش از 3 میلیون و 800 هزار خودرو گاز سوز داریم که باید 3 هزار و 800 جایگاه سی ان جی ساخته شود که بیش از 1000 جایگاه کمبود داریم.   رئیس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه داران سوخت سی ان جی با بیان اینکه این نوع سوخت، ایمن است، افزود: در بیش از 99 درصد موارد سوخت رسانی مشکل ایمنی نداریم اما اگر مخزن سی ان جی دستکاری و جوشکاری شود، ایمنی آن از بین می رود و احتمال انفجار وجود دارد.   دادرس گفت: در تهران شعاع دسترسی به جایگاه سوخت سی ان جی 13 کیلومتر است که باید به کمتر از 4 کیلومتر کاهش یابد و در این زمینه انتظار داریم دولت مشوق های لازم را برای توسعه جایگاه ها در نظر بگیرد.   وی افزود: 90 درصد تاکسی ها گاز سوز هستند و امیدواریم سهم گاز طبیعی در سوخت ناوگان عمومی هم افزایش یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن