تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باران بر سر اهوازی ها/ امید به وزش باد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: باران بر سر اهوازی ها/ امید به وزش باد


پس از بروز ریزگرد‌ها در چند روز گذشته سرانجام امروز باران آسمان اهواز را شست. مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تا ۲ سه روز آینده از وجود سامانه بارشی در این شهر خبر داد و گفت؛ اگر باد نوزد همچنان شاهد ریزگردها خواهیم بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از چندین روز حاکم شدن هوای از گرد و غبار و ریزگرد‌ در خوزستان، سرانجام پیش از ظهر امروز، باران، آسمان اهواز را شست.

 مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، درباره بارش باران های اسیدی در اهواز گفت: بر اساس پیش بینی‌های اداره کل هوا‌شناسی خوزستان باران امروز اهواز سالم است و مشکلی ندارد.

هاشم بالدی افزود: بنا بر اعلام اداره کل هوا‌شناسی خوزستان تا 2 سه روز آینده، سامانه بارشی وجود دارد؛ اما اگر تا بعد از ظهر امروز، باد شدید نوزد، این سامانه در استان می‌ ماند؛ در غیر این صورت از ساعاتی دیگر شاهد بروز دوباره گرد و خاک در خوزستان هستیم.

وی درباره شدت گرد و خاک نیز گفت: پیش بینی‌ ها حاکی است شدت خاک ادامه دارد؛ با این حال امیدواریم این سامانه بارشی ادامه پیدا کند تا رطوبت هوا و خاک افزایش پیدا کند.


دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن