تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819627504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح 114 مورد لکه‌گیری آسفالت و جدول و پیاده‌رو در ناحیه 6


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر فنی و عمران ناحیه 6 منطقه یک خبر داد:
اصلاح 114 مورد لکه‌گیری آسفالت و جدول و پیاده‌رو در ناحیه 6
مدیر فنی و عمرن ناحیه 6 منطقه یک گفت: 114 مورد لکه‌گیری آسفالت جدول و پیاده‌رو در سطح ناحیه 6 منطقه یک در حال انجام است.
علیرضا عابدی مدیر فنی و عمران ناحیه 6 منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به 114 مورد لکه‌گیری آسفالت جدول و پیاده‌رو در سطح ناحیه منطقه یک اظهار کرد: این طرح به موجب طرح استقبال از بهار انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: طرح استقبال از بهار طرحی است که برای ورود به سال جدید و مرمت و بازسازی و انجام امور عمرانی ترافیکی و اجتماعی در نواحی منطقه یک انجام می‌شود.

*نصب 35 نیوجدسی بتنی و صد متر لوله‌گذاری در ناحیه 3

کارشناس ترافیک ناحیه سه منطقه یک گفت: 35 عدد بتنی و صد متر لوله‌گذاری داخل نیوجدسیها در ناحیه 3 منطقه یک در ضلع شمال کوچه ابراهیم‌زاده انجام می‌شود.

علی وحیدی کارشناس ترافیک ناحیه 3 منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نصب 35 عدد نیوجدسی بتنی و صد متر لوله‌گذاری داخل نیوجدسی بتنی در ضلع شمال کوچه‌ ابراهیم‌زاده اظهار کرد: نصب 15 عدد استوانه ایمنی نیز در این کوچه انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: این عملیاتها برای جلوگیری از ایجاد اختلال در تردد خودروها و در جهت درخواست شهروندان برای باز بودن معبر هنگام بروز حوادث اضطراری مانند اتش‌سوزی و موارد دیگر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 







کد خبر: ۵۱۳۳۴۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن