تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820004724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه بجنورد بر استفاده درست از وسايل ارتباطي تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه بجنورد بر استفاده درست از وسايل ارتباطي تاكيد كرد
داخلي. سياسي. آيينها. نماز جمعه.

امام جمعه بجنورد بر لزوم فرهنگسازي و آگاهي خانواده‌ها از شيوه‌هاي درست استفاده جوانان از وسايل ارتباطي روز تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا آيت‌الله "حبيب‌الله مهمان‌نواز" در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مركز خراسان شمالي با اشاره به آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومي، گفت: بايد نحوه درست استفاده از وسايل ارتباطي نظير تلفن همراه، اينترنت و ماهواره در جامعه فرهنگسازي شود.

وي اينگونه وسايل ارتباطي را مانند شمشيري دو دم خواند و گفت: همانگونه كه بكارگيري اين وسايل در راه درست مي‌تواند بسيار مفيد و سازنده باشد استفاده نادرست از آن بسيار مخرب خواهد بود.

وي مهمترين خطري كه امروز جامعه بخصوص نسل جوان را تهديد مي‌كند رواج مفاسد اجتماعي و بي‌عفتي عنوان كرد و افزود: بسياري از انحرافات از طريق اينگونه وسايل ارتباطي دامن جامعه را مي‌گيرد.

نماينده خراسان شمالي در خبرگان رهبري با اشاره به روز جهاني خانواده يادآور شد: برنامه‌هاي مخرب عفت در بسياري‌از موارد توسط اين وسايل ارتباطي رواج يافته كه راه مهار آن هوشمندي و مراقبت خانواده‌ها است.

آيت‌الله مهمان‌نواز همچنين روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي را گرامي داشت و گفت: بايد مسوولان ميراث فرهنگي با استفاده از اين مناسبت ميراث معنوي و مباحث فرهنگي و عبرتهاي زندگي بشري را در اختيار جامعه بگذارند.

وي افزود: اگر نهادهاي فرهنگي نظير ميراث فرهنگي به دنبال شناساندن فرهنگهاي جوامع اسلامي باشند سرمايه‌گذاري بجايي كرده‌اند و در غير اين صورت تلاش آنان هيچ ثمري ندارد و تنها نوعي اسراف خواهد بود.

مهمان‌نواز همچنين به تورم و گراني‌ها شااره كرد و گفت: در يك سوي اين مسئله دست دشمنان در كار است كه نبايد از آن غفلت كرد.

وي مردم را دعوت به صبر و شكيبايي كرد و گفت: در اسلام نمونه‌هاي زيادي از مشكلات اقتصادي از اين دست وجود داشته كه مردم با هدايت پيشوايان دين توانسته‌اند با آن مقابله كنند كه نمونه بارز آن موضوع "شعب ابيطالب" است.

وي ديگر عامل اين گراني‌ها را سودجويي‌هاي برخي كسبه دانست و گفت: اين قشر بايد در رفتار خود مبني بر گرانفروشي و سودجويي تجديدنظر كنند. ك/‪۲‬ ‪۱۵۴۷/۶۲۶/۷۱۸۶‬
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن