تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802404241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت پست بانک از شبکه بانکي روستاها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۵ب.ظ)
حمايت پست بانک از شبکه بانکي روستاها پست‌بانک ايران به‌عنوان نماينده دولت براي انجام تکاليف شبکه بانکي در روستاها و مناطق محروم است که نيازمند حمايت و پشتيباني دستگاه‌هاي اجرائي است.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامحسين صباغي عضو هيأت مديره در پنجمين جلسه شوراي اداري پست‌بانک استان کردستان که با حضور محمود شيردل مدير امور شعب و مناطق، داود قزلباش مدير امور مالي و اعتباري و مدير، معاون، رؤساي دواير ستادي و شعب و کارکنان ستادي استان برگزارشد با بيان مطلب فوق گفت: بيشترين اعتبارات را به سمت روستاها سوق مي‌دهيم تا ضمن کمک به اشتغال‌زايي در اين مناطق بتوانيم از مهاجرت روستائيان به شهرها جلوگيري کنيم.
وي افزود: بانک يکي از زيرساخت‌هاي مهم اشتغال‌زايي در اين مناطق است که وجود باجه‌هاي پست‌بانک ايران فرصت مغتنمي براي تحقق آن است.
دکتر صباغي در ادامه با اشاره به سياست اقتصاد مقاومتي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت ايجاد زمينه مشارکت آحاد مردم در فعاليت‌هاي اقتصادي عنوان کرد: بانک‌ها در اين راستا همواره وظيفه محوري را برعهده دارند و لازمه توسعه هر جامعه‌اي مستلزم تفاهم صاحبان فکر و انديشه و صاحبان ثروت است و اين مدل توسعه در تمام کشورها مصداق دارد تا بتوانند توسعه‌يافتگي را تحقق دهند.
عضو هيأت مديره در ادامه ضمن تأکيد بر اداي تکليف حضور شبکه بانکي در روستاها بر توجه به صاحبان ثروت در روستاها و بيان اين موضوع که پست‌بانک ايران توسط دفاتر روستايي نقش حاکميتي را ايفا مي‌کند تصريح کرد: اين وظيفه و نقش را بايد هرچه بيشتر به مسئولان محلي تبيين کرد که هدف پست‌بانک ايران اداي همان تکليف و وظيفه‌اي است که دولت برعهده‌اش قرار داده است.
وي در پايان رهنمودهاي لازم در خصوص تسهيلات بانکي، نحوه تنظيم قراردادها و ساير الزامات بانکي را به مسئولان و رؤساي شعب استان ارائه کرد.
همچنين محمود شيردل نيز در اين جلسه اظهار داشت: پست‌بانک‌ايران افتخار دارد خدمتي را که درسطح روستاها انجام مي‌دهد بيشتر جنبه معنوي دارد زيرا کاملاً مبرهن است که فضاي پول و سرمايه کاملاً محيط پرريسک است.
وي نقطه قوت پست بانک ايران را دفاتر روستايي برشمرد و عنوان کرد: بايد نسبت به تقويت اين دفاتر تلاش کنيم تا کارگزاران آن باانگيزه بيشتري به فعاليت خود ادامه دهند.
شيردل در پايان از واگذاري دو هزار دستگاه کارت‌خوان ثابت (pos) و يک‌هزارم دستگاه کارت‌خوان سيار و يک‌صد دستگاه خودپرداز (ATM) خبر داد و از عملکرد مديريت شعب استان کردستان به‌ويژه درزمينهٔ بازاريابي تقدير کرد.
داود قزلباش هم در اين جلسه، گزارشي در خصوص مشکلات اعتباري و وجود کسري منابع و تأمين منابع مالي ارائه کرد و گفت: حتماً بايستي در زمان پرداخت تسهيلات به هدف برگشت پول توجه کرد زيرا تضامين اخذشده ملاکي براي برگشت آن نيست.
فاتح ملائي مدير شعب پست‌بانک استان کردستان نيز در ابتداي اين جلسه، گزارشي از عملکرد شعب و دفاتر استان و همچنين بازاريابي‌هاي صورت گرفته ارائه کرد.
همچنين در اين جلسه هريک از رؤساي دواير ستادي و شعب و کارکنان ستادي، ديدگاه‌ها و نظرات خود را بيان کرده و عضو هيأت مديره و مديران مربوطه نيز به سؤالات آنان پاسخ دادند.
گفتني است: دکتر صباغي، شيردل و قزلباش از واحدهاي ستادي پست‌بانک استان و شعبه مرکزي نيز بازديد و ضمن گفتگو با آنان، رهنمودهاي لازم را ارائه کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن