تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح به‌‌سازي مداحان كاروانهاي عتبات اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: طرح به‌‌سازي مداحان كاروانهاي عتبات اعلام شد
مديريت جذب و سازماندهي معاونت فرهنگي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت، در نظر دارد با توجه به تحولات و تغييرات چشمگير در تعداد، تنوع و انتظارات زايران عتبات عاليات، طرح به‌سازي مداحان را با برگزاري آزمون كتبي وشفاهي جهت ارتقاي معرفتي و مهارتي در راستاي بهره‌مندي بيشتر از ظرفيت آنها و حفظ توانمندي ها، به اجرا در آورد.
به گزارش نامه نیوز به نقل پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام علي پروانه، گفت: مديريت جذب و سازماندهي معاونت فرهنگي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت با استعانت از خداوند متعال و با الهام از رهنمودها و منويات نماينده محترم ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني، در نظر دارد با توجه به تحولات و تغييرات چشمگير در تعداد، تنوع و انتظارات زايران عتبات عاليات، طرح به‌سازي مداحان را با برگزاري آزمون كتبي وشفاهي جهت ارتقاي معرفتي و مهارتي در راستاي بهره‌مندي بيشتر از ظرفيت آنها و حفظ توانمندي ها، به اجرا در آورد.


مدير جذب و سازماندهي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري، ارتقاء و روزآمدسازي دانش و اطلاعات و مهارت‌هاي مداحان موجود در چرخه عتبات عاليات مناسب با اقتضائات و شرايط تبليغي و فرهنگي، احراز شرايط لازم براي كسب عنوان مداحي در داوطلبان و پالايش چرخه اعزام از افراد ناموفق وسطح‌بندي نيروهاي موجود در جهت استفاده بهينه از نيروهاي توا نمند و كارآمد و اولويت بخشي در اعزام، را از اهداف اين طرح اعلام كرد.

وي ادامه داد: شركت تمامي مداحان داراي كد مداحي و فعال در چرخه عتبات عاليات در طرح الزامي است و عدم شركت به منزله انصراف و مسدود شدن پرونده مداحي در حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت مي‌باشد.

حجت‌الاسلام پروانه اظهار كرد: مداحان گرامي براي ورود به محيط ثبت نام بايد كد مداحي و گذرواژه (همان گذرواژه ورود به صفحه شخصي) خود را وارد نمايند. در صورتي كه كد مداحي و گذرواژه خود را فراموش نموده‌ايد، با بعثه منطقه محل سكونت خود تماس بگيرد.

وي با بيان اينكه شركت كنندگان در طرح بايد متولدين ۱۳۲۷ و بعد از آن بوده و داراي كد مداحي فعال در معاونت فرهنگي (سابقه اعزام و عدم منع اعزام)، باشند، افزود: ارائه گواهي ۵ سال سابقه مداحي از كانون مداحان استان، بسيج مداحان يا خانه مداحان يا ۲ نفر از مداحان برجسته مورد تأييد معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري وداراي حداقل مدرك تحصيلي ديپلم و يا معادل آن (قبولي پايه سوم حوزه علميه) از ديگر شرايط در اين طرح است.

اين مقام مسؤول در بعثه مقام معظم رهبري ادامه داد: دارندگان مدرك تحصيلي سيكل به شرط اينكه از مداحاني باشند كه حداقل ۱۰ سفر اعزام موفق در طول ۵ سال گذشته داشته باشند و سالانه به عتبات و عاليات اعزام شده باشند، همچنين ايثارگران (فرزند، برادر و پدر شهيد)، رزمندگان (با سابقه حداقل ۱۲ ماه جبهه حق عليه باطل)، جانبازان (۱۰درصد و بالاتر) از اين شرايط مستثني هستند.

وي افزود: شركت در آزمون كتبي، آزمون شفاهي و ارائه لوح فشرده تصويري از جلسه مداحي را از مراحل تعيين وضعيت مداحان اعلام كرد و افزود: شرط قبولي در هر مرحله كسب حدا قل ۶۰درصد امتياز و شرط قبولي نهايي كسب معدل ۷۰درصد در سه مرحله است.

حجت‌الاسلام پروانه، ارائه اصل و كپي مدرك تحصيلي، اصل و كپي تمام صفحات شناسنامه، اصل و كپي كارت ملي و دو قطعه عكس ۴×۳، را از مدارك لازم جهت ثبت نام اينترنتي در اين طرح اعلام كرد.

وي درباره نحوه برگزاري آزمون و زمان و مكان آن گفت: تمامي مراحل ثبت نام آزمون و پرداخت هزينه ثبت نام آزمون بصورت اينترنتي از طريق سايت مديريت جذب و سازماندهي به آدرسazmoon.hajj.irصورت خواهد پذيرفت.

اين مقام مسؤول در بعثه مقام معظم رهبري اظهار داشت: هزينه ثبت نام و شركت در آزمون ۱۰ هزار توامان بوده و با استفاده از كارت‌هاي عضو شتاب و ازطريق درگاه مديريت جذب و سازماندهي صورت مي‌پذيرد.

وي افزود: ثبت نام براي آزمون بصورت اينترنتي و از شنبه ۲۵ بهمن ماه تا ۸ اسفند ماه از طريق سايت مديريت جذب و سازماندهي به آدرسazmoon.hajj.irخواهد بود.

مدير جذب و سازماندهي معاونت فرهنگي بعثه يادآور شد: تمامي داوطلبين بايد اصل و كپي مدارك مورد نياز را بعد از ثبت نام به دفترنمايندگي بعثه محل سكونت خود حضورا تحويل نمايند. تا پس از تأييد و صحت سنجي، مجوز شركت در امتحان صادر شود.

وي ادامه داد: زمان برگزاري آزمون نيمه دوم ارديبهشت سال ۱۳۹۴خواهد بود، كه متعاقبا تاريخ دقيق آن ازطريق سامانه اعزام اعلام خواهدشد. محل برگزاري آزمون براساس تعداد داوطلبان و نياز مناطق تعيين خواهد شد. حوزه‌هاي برگزاري آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام پروانه خاطر نشان كرد: شماره تلفن دفاترنمايندگي‌هاي بعثه در مناطق در سايتazmoon.hajj.irقرار داده شده است و پست الكترونيكي [email protected] آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و سئوالات شما مي‌باشد.

گفتني است، مداحان پذيرفته شده در آزمون ورودي سال ۱۳۹۰ از شركت در اين آزمون معاف مي‌باشند.






۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن