تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش خودرو با تسهیلات ویژه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


شهزاد مهاجری؛
فروش خودرو با تسهیلات ویژه
تنوع محصول باعث رضایت بیشتر مشتری در خرید خودرو می شود و همچنین با ایجاد یک تعامل سازنده بین شرکت سایپا و مشتری و عمل به تعهدات در موعد مقرر باعث ایجاد چرخه فروش مناسب در نمایندگی ها می شود.



  به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شهزاد مهاجری یکی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به فروش بیشتر محصولات سایپا در ۹ ماهه اول سال جاری به نسبت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: با پوشش و تقویت خدمات پس از فروش و برنامه ریزی هدفمند در ارائه محصولات سایپا می توان مشتریان سایپا را به مشتریان دائمی وبالقوه تبدیل کرد.

وی یادآور شد: با توجه به بازار رقابتی موجود در کشور ، ایجاد تسهیلات ویژه و مناسب در زمانهای خاص با عث ترغیب مشتریان به خرید محصولات سایپا می شود.

مهاجری افزود: نمایندگی ها با پشتیبانی و کمک شرکت سایپا می توانند در معرفی و فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا نقش مهمی را ایفا کنند.

وی در پایان یاد آور شد: معمولاً در روز های پایانی سال مردم از خرید خودرو استقبال خوبی انجام میدهند ، ما به عنوان نماینده شرکت سایپا باید با معرفی محصولات و تحویل به موقع خودرو به مشتریان و جلب رضایت آنها، تصویر ذهنی درستی از شرکت سایپا به عنوان یک خودروساز برتر در کشور و منطقه را تداعی کنیم./سایپا نیوز/110



۰۷/۱۱/۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن