تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820569456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوی بهبود به مشام مسکن رسید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


بازار مسکن؛
بوی بهبود به مشام مسکن رسید
فقط یک ماه می‌توان بازار مسکن را در وضعیت خوشحال کننده خرید و فروش دید. بنگاه‌داران می‌گویند بهترین فرصت خرید و فروش مسکن فرا رسیده است و به زودی بازار به روال قبل خود برمی‎گردد.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، بازار رکودی که دوسال است گریبان مسکن را گرفته دو هفته‌ای می‌شود که رو به بهبود است.

آن طور که برخی مشاوران املاک می‌گویند، از هفته آخر دی ماه و تا همین هفته اول بهمن بازار خرید و فروش مسکن اندکی بهبود یافته  و بنگاه داران شاهد روزهای خوش ثبت معاملاتشان هستند.

به گفته برخی بنگاه داران شهر تهران، براساس پیش بینی صورت گرفته بازار مسکن، به نظر می‌رسید زمستان با افزایش حجم معاملات خرید و فروش و رونق همراه شود. به گزارش اقتصادی نیوز، اما با گذشت اولین ماه زمستان رونق چندانی وارد بازار نشد تا اینکه در آخرین هفته دی ماه بازار خرید و فروش کمی تغییر کرد و اندکی رونق نسبت به ماه‌های گذشته ایجاد شد.

یکی از مشاوران املاک در بخش خرید و فروش مسکن گفت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک هستیم، بازار با استقبال بیشتری همراه شده است و به نظر می‌رسد تا نیمه اول اسفندماه همینگونه باشد.

بنگاه‌دار دیگری عنوان کرد: بازار خرید و فروش مسکن حدود یک ماه با رونق خرید و فروش همراه می‌شود اما رکود خرید و فروش و بلاتکلیفی خریداران در نیمه دوم اسفندماه سنگین‌تر می‌شود.به این دلیل که خریداران و فروشندگان بر این باورند که بازار در سال جدید شکل دیگری به خود می‌گیرد.

به طور طبیعی همه ساله بازار خرید و فروش مسکن در سه ماه پایانی سال با رونق همراه می‌شود اما در ۱۵ روز آخر اسفندماه به شدت کاهش می‌یابد.

این در حالی است که دو هفته گذشته بنگاه داران از وضعیت خرید و فروش مسکن در تهران ناراضی بودند و با گلایه نسبت به بازار رکودی سال۹۳ گفتند امیدشان به دوماه پایانی سال است./اقتصاد آنلاین/110



۰۶/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن