تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشی کلیدی زنان در مدیریت مصرف آب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل بانوان استانداری فارس: نقشی کلیدی زنان در مدیریت مصرف آب خبرگزاری پانا:مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس، با اشاره به نقش کلیدی زنان، در مدیریت مصرف آب در خانواده ها گفت: زنان، در این زمینه می توانند، پایه ریزی محکمی برای حال و آینده ایجاد کنند.
۱۳۹۳ شنبه ۴ بهمن ساعت 15:44

خبرگزاری پانا+

به گزار ش خبرگزاری پانا، معصومه دستغیب در پنجمین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان فارس بیان داشت: در همین رابطه، تفاهم نامه ای نیز بین دفتر بانوان و خانواده استانداری با شرکت آبفا شیراز با هدف تدوین برنامه های آموزش برای زنان خانه دار منعقد شده است.
 مدیرکل بانوان استانداری فارس ادامه داد: زنان می توانند در بحران کمبود منابع آبی، نقطه شروع اصلاح الگو باشند و با طرح الگوی مناسب برای مصارف خانگی، الگویی فراگیر را در جامعه مطرح کنند.
دستغیب، اظهار کرد: در حوزه امور بانوان و خانواده، به دنبال تحول از طریق پژوهش، آموزش و فعال کردن کارگروههای تخصصی، بهره مندی از افراد صاحب نظر و همکاری همه جانبه با سازمان های اجرایی هستیم و در این مسیر می کوشیم تا از فضای مجازی بیشتر بهره مند شویم.
وی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های زنان استان های یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و فارس، در شیراز گفت: از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، زمینه سازی موثر برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور با تاکید بر حرکتهای جهادی توسط بانوان فعال، ایجاد روح همکاری ملی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در زنان و به تبع آن در جامعه عنوان کرد.
وی تقویت تعامل بین دستگاهی با توجه به مقتضیات منطقه ای و استانی، توجه به توسعه اشتغال در سطح منطقه به ویژه مناطق محروم، تقویت بنیه اقتصادی خانوارها بخصوص خانواده های با سرپرستی زن ها را از دیگر اهداف نمایشگاه یاد شده برشمرد.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس افزود: در بحث فعالیتهای اجتماعی بانوان در نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز این فرصت برای آنها ایجاد شده که تا در عرصه اجتماعی گام های بزرگی را برداشته و نقش آفرینی کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن