تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش سرمايه 135 شرکت در 10 ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۴۸ق.ظ)
افزايش سرمايه 135 شرکت در 10 ماه مبلغ کل مجوزهاي ارائه شده به شرکت هاي سهامي عام جهت انجام افزايش سرمايه طي 10 ماهه سال 93 معادل 242 هزار و 727 ميليارد ريال بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مديريت نظارت بر بازار اوليه در راستاي اجراي مفاد قانون بازار اوراق بهادار و مقررات مربوطه در حوزه بازار اوليه و عرضه اوراق بهادار، طي 10 ماهه سال 93 اقدام به بررسي درخواست افزايش سرمايه شرکت هاي سهامي عام ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، همچنين درخواست صدور مجوز انتشار اوراق مشارکت، اوراق اجاره و مرابحه کرد.
اين مديريت پس از بررسي درخواست هاي افزايش سرمايه شرکت هاي سهامي عام طي 10 ماهه سال 93 ، نسبت به صدور مجوز افزايش سرمايه 135 شرکت، 9 مورد اوراق مشارکت، اوراق اجاره و اوارق مرابحه اقدام کرده است.
مبلغ کل مجوزهاي ارائه شده به شرکت هاي سهامي عام جهت انجام افزايش سرمايه طي 10 ماهه سال 93 معادل 242 هزار و 727 ميليارد ريال بوده است. بر اساس مجوزهاي صادره، 66 درصد افزايش سرمايه ها از محل مطالبات حال شده سهام داران و آورده نقدي و مابقي از محل سود انباشته و مازاد تجديد ارزيابي دارايي ها تامين شده اند.
طي 10 ماهه سال جاري، از مجموع مبلغ ياد شده بابت افزايش سرمايه ها، 161 هزار و 562 ميليارد و 91 ميليون ريال از محل مطالبات حال شده سهام داران و آورده نقدي، 45 هزار و 918 ميليارد و 271 ميليون ريال از محل سود انباشته، هشت هزار و 51 ميليارد و 815 ميليون ريال از محل اندوخته ها و 27 هزار و 194 ميليارد و 826 ميليون ريال از محل مازاد تجديد ارزيابي دارايي ها صورت گرفته است.
به علاوه، در اين مدت، سه مورد اوراق مشارکت به ارزش هفت هزار ميليارد ريال، پنج مورد اوراق اجاره به ارزش چهار هزار و 257 ميليارد و 784 ميليون ريال و يک مورد اوراق مرابحه به ارزش يک هزار ميليارد ريال منتشر شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن