تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804283027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای آن 22 ميليارد ارزی که پريد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: ماجرای آن 22 ميليارد ارزی که پريد
موضوع مبارزه با فساد مالي بارديگر مورد تاکيد معاون اول حسن روحاني قرار گرفت .

http://www.aryanews.com/Uploads/NewsPics/20150120144227647.jpg
به گزارش آخرین نیوز، اسحاق جهانگيري امروزدر سفر به استان مازندران با اشاره به تشديد مبارزه با مفاسد اقتصادي، زمين‌خواري و تغيير کاربري غيرقانوني اراضي گفت: موضوع خروج 22 ميليارد دلار ارز از کشور در حال پيگيري است. معاون اول رييس جمهور دراين سفر به پرونده زمين خواري در استان هاي شمالي نيز اشاره کرد و با تاکيد بر اين‌که دولت و قوه قضاييه براي رسيدگي به اين پرونده‌ها برنامه‌ريزي کرده‌اند، گفت: موضوع زمين‌خواري براي دولت يک موضوع جدي است و حتما با کساني که به اراضي ملي وزمين‌هاي کشاورزي دست درازي کنند بدون هرگونه ملاحظه برخورد مي‌کنيم. معاون اول رييس جمهور با اشاره به موضوع زمين خواري در استان‌هاي شمالي کشور خاطرنشان کرد: يکي از جلسات پراهميت کشور که با حضور مسئوليني از قواي سه گانه برگزار مي‌شود جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي است که در اين جلسات به طور جدي موضوع زمين خواري دنبال مي‌شود. جهانگيري اضافه کرد: متاسفانه در استان‌هاي شمالي کشور که زمينها در اين مناطق از امتيازات ويژه اي برخوردار هستند شاهد برخي تغيير کاربري‌ها و ويلاسازي توسط افراد سوءاستفاده گر هستيم که دولت گروه‌هايي را براي رسيدگي به اين موضوع مامور کرده و مسئولين استانهاي شمالي نيز با همکاري قوه قضاييه اين موضوع را به طور جدي پيگيري مي کنند. کلاه سر ما نمي‌رود
اين درحالي است که اسحاق جهانگيري چندروز پيش هم در چهل و سومين جلسه نمايندگان اتاق ايران با مورد توجه قرار دادن موضوع کاهش بهاي نفت و با بيان اين‌که اين موضوع در اين مقطع مي‌تواند دردسر ساز باشد، گفته بود: نمي‌دانم يک جواني از کجا وارد سيستم ايران شد و هم‌اکنون دو ميليارد و 700 ميليون دلار پول مملکت در اختيار ايشان قرار گرفته است. اگر اين پول به کشور بازگردانده نشود اين موضوع براي کشور مايه روسياهي خواهد شد. مردم منتظرند که ما اعلام کنيم که اين پول به کشور چه وقت باز مي‌گردد.
جهانگيري خاطرنشان کرد: من شنيده‌ام که وقتي اين شخص به بانک مي‌رفت رييس کل بانک مرکزي از جلسه بيرون مي‌آمد تا با او صحبت کند همچنين وزرا به ملاقات او مي‌رفتند. حال بايد پرسيد چه کسي پشت پرده بوده و اين دست‌هاي پشت پرده بايد رو شوند.
معاون اول رييس‌جمهور در ادامه تاکيد کرد: مطمئن بدانيد تيمي که امروز سر کار آمده تيم مسئوليت‌پذيري است و ما آمده‌ايم که با پذيرفتن مسئوليت برخي از مشکلات کشور را حل کنيم و البته ما با تمام آبرو و توان‌مان آمده‌ايم و قرار نيست ملاحظه کسي را کنيم.
جهانگيري خطاب به ملت ايران، گفت: قرار نيست کلاه سر ما برود. دوستان ديگري به اسم فساد آدرس اشتباه به ما ندهند. ما به اشتباه جاي ديگري نمي‌رويم تا از جاهايي که بايد غافل شويم. قرار ما اين است که با هر جا که فساد و رانتي وجود دارد برخورد کنيم و مبناي دولت در مبارزه با فساد، عمل به قانون و صراحت و صداقت در مقابل افکار عمومي است.

دولت عقب‌نشيني نخواهد کرد
اما رييس جمهور کشورمان هم در سفر استاني خود به بوشهر بر مبارزه با فساد اقتصادي تاکيد کرد و در سخنانش از اتهاماتي سخن گفت که دراين راه متوجه دولت است.
رييس شوراي عالي اقتصاد با اشاره به دشواري کار هنگام برخورد با موضوعاتي نظير مفاسد اقتصادي اظهار داشت: تا دولت مي‌خواهد در يک ماجرا مفسده‌اي را برطرف کند، آنقدر اتهامات مي‌زنند و مي‌گويند که به صندوق‌ها دست‌درازي شده و آنقدر شلوغ‌کاري مي‌کنند تا مسأله اصلي گم شود و صداي حق به گوش کسي نرسد.
رييس جمهوري گفت: دولت عقب‌نشيني نخواهد کرد و به هيچ قيمتي پا پس نخواهد گذاشت.
روحاني گفت:راهي که انتخاب شده، طبق فرمان خدا و مردم است. خداوند فرمان داده براي رفاه مردم کار کنيم و مردم هم در 24 خرداد، اين وظيفه و رسالت را بر دوش ما گذاشتند و ما نيز با افتخار آن را قبول کرديم.
رييس جمهور گفت: همايش‌ها و کنفرانس‌ها را به خاطر تعارف و نمايش برگزار نمي‌کنيم، بلکه ما از صاحب‌نظران و همه مردم ياري مي طلبيم. منبع: خبرگزاری آریا



سه شنبه, 30 دی 1393 ساعت 17:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن