تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798439525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه سازمان بسیج رسانه اقدام نشریه هتاک فرانسوی به مقدسات اسلامی ادامه توطئه غرب در پرورش داعش است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بیانیه سازمان بسیج رسانه
اقدام نشریه هتاک فرانسوی به مقدسات اسلامی ادامه توطئه غرب در پرورش داعش است
سازمان بسیج رسانه کشور در بیانیه خود آورده است: اقدام نشریه هتاک فرانسوی به مقدسات اسلامی که پیش از این نیز بارها تکرار شده بود ادامه توطئه غرب در پرورش داعش با هدف اسلام هراسی است.

خبرگزاری فارس: اقدام نشریه هتاک فرانسوی به مقدسات اسلامی ادامه توطئه غرب در پرورش داعش است



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، سازمان بسیج رسانه کشور در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است. بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر اهانت مدعیان آزادی و احترام به حقوق انسانها به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم دل میلیون‌ها مسلمان و عاشقان آن حضرت را به درد آورد.
تروریسم محکوم است ،اما مسلما نباید به بهانه حمله تروریست‌های دست پرورده غرب به برخی مراکز در پاریس به اعتقادات میلیون‌ها انسان بی احترامی شود.
اسلام در همیشه تاریخ مخالف خشونت و افراطی‌گری بوده و تاریخ گواهی می‌دهد که پدیده توحش و جنگ‌های بزرگ خانمان سوز و تروریسم و خشونت و افراطی گری همیشه از آستین غرب بیرون آمده و آمریکا به خصوص در چند دهه اخیر سردمدار این حرکت‌های خشونت آمیز در دنیا بوده است و هنوز آثار شوم جنایت‌های این کشور در ویتنام، کره، افغانستان، عراق، ژاپن و مانند آنها پایان نیافته است.
علاوه بر این، تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی در عصر کنونی و حمایت‌های غرب از این رژیم جعلی نشان دهنده ماهیت واقعی غرب است. آنها در واقع حامی و شریک رژیم کودک کشی هستند که در طول اشغالگری خود در 6 دهه گذشته صدها هزار شهروند بیگناه فلسطینی و غیر فلسطینی را به کام مرگ کشانده است و مدعیان دموکراسی و حقوق بشر در غرب آن را به انواع گوناگون تایید کرده‌اند.
در حوادث سال‌های اخیر در عراق و سوریه و بیش از آن در افغانستان هم بدون تردید اگر حمایت‌های علنی غرب نبود ‌گروهک‌های فاسد تروریستی مانند القاعده و داعش بوجود نمی‌آمد.
نشست رسمی چند ماه پیش کشورهای حامی داعش در پاریس را نیز نمی‌توان فراموش کرد که در آن آقای اولاند مدعی مبارزه با تروریسم و وزیر خارجه‌اش چگونه از کمک های جمع آوری شده برای حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه ذوق زده شده بودند.
اکنون آشکارا به نظر می رسد که اقدام نشریه هتاک فرانسوی به مقدسات اسلامی که پیش از این نیز بارها تکرار شده بود ادامه همان توطئه غرب در پرورش داعش با هدف اسلام هراسی است.
آزادی بیان به معنای توهین به مقدسات ادیان نیست، بند 19 کنوانسیون حقوق مدنی و سیاسی به صراحت می‌گوید که اعمال حق آزادی بیان برای افراد، تکالیف و مسئولیت‌هایی نیز دارد از جمله احترام به حقوق و ارزش‌های دیگران.
البته حضور نخست وزیر رژیم جنایتکار صهیونیستی در راهپیمایی اخیر پاریس و اعتراف به تامین مالی نشریه هتاک و بی ارزش فرانسوی برای چاپ میلیونی شماره جدید این نشریه که کاریکاتور اهانت آمیز به ساحت پیامبر اسلام(ص) در آن منتشر شده است حاکی از آن است که در پس این توطئه که از جمله اهداف آن اسلامی هراسی است دست صهیونیسم بین الملل و حامیان غربی اش وجود دارد.
کشیدن کاریکاتور از پیامبر رحمت و کرامت و ادب که آمده بود تا مکارم اخلاق را کامل کند و انسان را به کمال برساند جاهلیت مدرن غربی است.
سازمان بسیج رسانه کشور ضمن محکومیت شدید این اقدام نشریه هتاک فرانسوی و حامیان غربی و صهیونیستی آن و ضمن رد هرگونه افراطی گری و خشونت نا به جا، سکوت مدعیان آزادی بیان را نیز محکوم می‌کند.
مدعیان آزادی بیان باید توضیح دهند که چرا به باورهای میلیون‌ها مسلمان اهانت می‌کنند و بستر را برای افراطیون معلوم الحال در اعمال خشونت فراهم می‌کنند. آنها وقیحانه باورهای اعتقادی و دینی بیش از یک میلیارد مسلمان را در حالی مورد حمله قرار می‌دهند که می‌دانند ممکن است باعث ایجاد خشونت شود آن هم در حالی که تروریست‌های بازگشته از عرق و سوریه آزادانه در اروپا جولان می‌دهند و همانند بمب متحرک آماده پیاده کردن آموخته های تروریستی خود هستند. به راستی چه کسی وسایل اعزام این افراد به سوریه و عراق را فراهم کرد و چه کسانی به آنها پول و آموزش دادند؟
شارلی ابدو متهم ردیف اول حوادث پاریس است و اقدام این نشریه در اهانت به پیامبر رحمت و مهربانی محکوم است. مسئولان فرانسوی که دانشمندان خود را به دلیل اظهار نظر درباره هالوکاست و اسراییل به زندان می اندازند باید توضیح دهند که چرا اظهار نظر درباره هولوکاست غیرقانونی است اما نشریات آنها می‌توانند به پیامبر خدا توهین کنند. انتهای پیام/

 

93/10/27 - 15:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن