تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سمیرم: اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر (ص) توطئه جدید غرب علیه اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه سمیرم:
اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر (ص) توطئه جدید غرب علیه اسلام است
امام جمعه سمیرم گفت: اهانت گستاخانه نشریه فرانسوی توطئه جدید غرب علیه اسلام است که به بهانه آزادی بیان به اسلام‌ستیزی می‌پردازند.

خبرگزاری فارس: اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر (ص) توطئه جدید غرب علیه اسلام است



به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه با اشاره به شعله‌ور شدن ماجراجویی غرب علیه ایران اظهار کرد: انتشار کاریکاتورهای بسیار موهن نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در نشریه پرتیراژ فرانسوی قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.
وی ضمن محکومیت اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی افزود: این اهانت گستاخانه توطئه جدید غرب علیه اسلام است که به بهانه آزادی بیان به اسلام‌ستیزی می‌پردازند.
امام جمعه سمیرم به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره‌کننده ایران باید همچنان با قاطعیت تمام در برابر زورگویی‌های دشمنان در این مذاکرات بایستند و عقب‌نشینی نکنند.
وی همچنین با اشاره به نقش شورای نگهبان و هیئت نظارت در پاسداری‏ از احکام‏ اسلام‏ و قانون‏ اساسی‏ تصریح کرد: این نهاد از طریق نظارت بر قوانین و مقررات نقشی عظیم و بسیار مهم در کشور به ویژه در عرصه انتخابات دارد.
رجایی‌پور همچنین به کاهش نزولات آسمانی در چند سال اخیر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس آیات و روایات دلیل این کاهش بارندگی و خشکسالی‌ها، رواج و فراگیر شدن گناه و فحشا در جامعه، کم‌فروشی و گران‌فروشی، ترک امر به معروف و نهی از منکر، پرداخت نکردن زکات و خمس، بی‌توجهی به نماز و کفران نعمت است.
وی ترک گناه را زمینه‌ساز استجابت دعا دانست و اضافه کرد: برای خواندن نماز طلب بارش باران باید زمینه خواندن نماز و شرایط مستجاب شدن دعای باران را فراهم کنیم.
امام جمعه سمیرم ادامه داد: علاوه بر طلب استغفار و نیت برای پرداخت خمس و زکات باید سه روز روزه گرفت و در روز اقامه نماز که تاکید بر روزهای دوشنبه و جمعه است کودکان شیرخوار و افراد مسن در نماز حضور داشته باشند.
وی ضمن دعوت از عموم مردم در فریضه معنوی نماز باران سمیرم خاطر نشان کرد: نماز باران در شهر سمیرم روز دوشنبه در پارک دریاچه راس ساعت 10 اقامه می‌شود.
خطیب جمعه سمیرم در بخش دیگر خطبه‌ها ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی تصریح کرد: گناه در روح، جسم و مسیر انسان آثار منفی و مخربی دارد که پرده حیای انسان را باز می‌کند.
وی تخریب اندیشه و سخت شدن دل انسان را از آثار گناه دانست و گفت: معمولا انسان‌های سنگ دل زندگی متزلزلی دارند و گناه مانع استجابت دعا می‌شود.
رجایی‌پور با تاکید بر تامل در مفاهیم دعای کمیل افزود: طلب آمرزش و مغفرت بهترین راه نجات انسان از گمراهی و گناه است.
انتهای پیام/63016/ع

93/10/26 - 16:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن