تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799011192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد لزوم توجه مسئولان رسانه به خنثی سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد
لزوم توجه مسئولان رسانه به خنثی سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام بر لزوم توجه مسئولان رسانه به خنثی سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم توجه مسئولان رسانه به خنثی سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌اسلام محمد فتاحی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با موضع زمینه‌های تعامل بیشتر دو نهاد فرهنگی و دینی اداره کل تبلیغات اسلامی و صداو سیمای مرکز ایلام اظهار داشت: 
از مهمترین افتخارات این دو نهاد همین کافی است که هردو وظیفه سنگین اطلاع‌رسانی دینی و فرهنگی را در سطح عظیمی از کشور برعهده دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ضمن تقدیر از همکاری ویژه و پررنگ صدا و سیمای مرکز ایلام در ایام محرم و صفر و همچنین پوشش مناسب برنامه‌های اربعین گفت: این دو نهاد به خود می‌بالند که از نهادهایی هستند که زیر نظر رهبری فعالیت می‌کنند.
فتاحی افزود: بی‌شک فرهنگ منطبق بر خرد جمعی و نیاز جامعه بشری است و در کشور ما که فرهنگ با دین گره خورده است وظیفه دستگاه‌های متولی تبلیغ و اطلاع‌رسانی در این زمینه سنگین‌تر و تخصصی‌تر است و برای رشد و تعالی فرهنگ عمومی و دینی تک تک افراد جامعه می‌توان از رسانه و بالاخص رسانه ملی به‌عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین رسانه نام برد.
وی ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق دشمن در تخریب و تهی کردن فرهنگ و همچنین آموزه‌های دینی در جامعه گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با آزمودن تمام مسیرهای مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که ضربه پذیرترین جنگ، صدمه‌زدن به پیکره فرهنگ و تهی کردن جامعه از فرهنگ ناب اسلامی است، زیرا با حصول موفقیت در این زمینه به پیروزی در جبهه‌های نظامی و اقتصادی هم خواهند رسید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: رسانه و فرهنگ دارای رابطه بسیار پیچیده‌ای هستند و هم اکنون شاهد انقلاب فرهنگی در سطح کشورها هستیم که اسیر دست رسانه‌های خارجی شده‌اند و رسانه‌ها با برنامه‌ریزی به تغییر هنجارها و تولید ناهنجارها در جوامع مختلف می‌پردازند و به این صورت ماهیت یک جامعه را شکننده و تزلزل‌پذیر می‌کنند و در شکل گیری رفتار و فرهنگ سازی‌های جدید، رسانه‌ها نقش مهم و اساسی را ایفا می‌کند.
وی افزود: امروزه بعضی اندیشمندان بر این باورند که مسیر حرکت جوامع در دستان رسانه‌ها قرار دارد و همین امر باعث می‌شود که به اهمیت برنامه‌ریزی در رسانه‌های داخلی اهمیت بیشتری داد.
فتاحی اضافه کرد: در دنیای رسانه‌های امروزی تعداد زیادی شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای وجود دارد که با دستگاه‌های گیرنده ماهواره‌ای تعداد 2 هزار شبکه قابل دسترس است که از این تعداد 70شبکه فارسی زبان تنها به مقابله با فرهنگ اسلامی کشور ما مشغول هستند وسعی در خدشه‌دار کردن چهره واقعی اسلام دارند و تصویری که خود دوست دارند را از اسلام نمایش می‌دهند که بسیار خطرناک است و تعدادی شبکه نیز به اسم اسلام و تبلیغ شیعه به اشاعه خرافات و تندروی در جامعه می‌پردازند و این زنگ خطری برای مسئولین و متولیان دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌هاست.
* افتخار صدا و سیما تبعیت از رهنمودهای رهبری است مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این نشست ضمن اظهار خرسندی از توجه مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام به مقوله رسانه گفت: با تمام سختی‌ها و مشکلات پیش روی کار صدا و سیما، تنها افتخار این نهاد فعالیت زیر نظر رهبری است و اهداف محوری این رسانه در جهت منویات دینی و فرهنگی رهبری است.
حجت‌الله رحیم‌زاده افزود: فعالیت و اهداف عالی سازمان صدا و سیما بر 4 محور تاکید دارد که دین، اخلاق اسلامی، امید و آگاهی است و علاوه بر این موارد بحث تحکیم بنیان خانواده را نیز می‌توان به ‌عنوان یک موضوع مهم مد نظر قرار داد.
وی ادامه داد: رسانه و صاحبان فکر و اندیشه در حوزه دینی باید حرفی برای گفتن داشته باشند که مخاطب را بتوان جذب و پیام را انتقال داد و در این میان هماهنگی بین سازمان‌هایی همچون تبلیغات اسلامی و صدا و سیما می‌تواند بسیار کاربردی باشد.
رحیم‌زاده افزود: لازم است برای جذب مخاطب از وسایل و علم امروزی تبلیغات استفاده مناسبی صورت گیرد تا با زبان هنر و تکنیک‌های ارتباطی و مخاطب پسند روی موضوعات دینی و لازم در جامعه کار کرد و سعی شود پیام‌ها بصورت خلاصه و کوتاه و در حداقل زمان به مخاطب ارائه شود، زیرا در دنیای ارتباطات امروزی مخاطب زمان زیادی برای یکجا نشستن ندارد و این شیوه کوتاه کردن پیام را به خوبی می‌توان در نهج البلاغه و جملات قصار حضرت امیر(ع) مشاهده کرد. وی ضمن اظهار خرسندی از حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام و همکارانشان در صدا و سیمای مرکز ایلام و اهمیت دادن به مقوله هم اندیشی در حوزه همکاری نهادهای تاثیرگذار در حوزه فرهنگی و دینی گفت: برای رساندن پیام‌های لازم به مخاطبین در همه سنین و اقشار باید شیوه‌های مناسب به کار گرفته شود. انتهای پیام/2246/گ۴۰

93/10/24 - 18:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن