تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802775810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار «مثبت باش پسر، مثبت» برای فیلم بهترین کارگردان جشنواره کودک رمضانی: «فرار از قلعه رودخان» بدون حاشیه فیلم موفق جشنواره خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شعار «مثبت باش پسر، مثبت» برای فیلم بهترین کارگردان جشنواره کودک
رمضانی: «فرار از قلعه رودخان» بدون حاشیه فیلم موفق جشنواره خواهد بود
کارگردان فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان»‌ در مراسم رونمایی این فیلم گفت: این فیلم بدون نیاز به حاشیه‌سازی و تبلیغات، موفق‌ترین فیلم جشنواره امسال خواهد بود. من قاطعانه پای این جمله می‌ایستم و مطمئنم شاهد موفقیت‌های زیاد این فیلم در جشنواره امسال خواهیم بود و سربلند بیرون می‌آییم.

خبرگزاری فارس: رمضانی: «فرار از قلعه رودخان» بدون حاشیه فیلم موفق جشنواره خواهد بود



به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای این مراسم رمضانی ضمن تبریک به جشنواره فیلم فجر برای برگزاری مراسم رونمایی از فیلم‌ها قبل از شروع به کار گفت: فیلم‌هایی را که تا به حال ساخته‌ام متناسب با همه سن و سال‌ها بوده است. مساله اصلی این قصه که ذهن مرا درگیرکرد بی توجهی به نسل نوجوان بود.
وی افزود: احساس می‌کنم بسیاری از خواسته‌های آنان نادیده گرفته می‌شود و من سعی کردم در این فیلم به این مضمون توجه کنم که اگر بی توجهی به نوجوانان ادامه پیدا کند عواقب ناپسندی به بار خواهد آمد.
در ادامه کرمی (مجری برنامه) به موضوع انتخاب عوامل تئاتر برای بازی در این فیلم پرداخت که شکرخدا گودرزی پاسخ داد: اتفاق جدیدی در این فیلم افتاد که عوامل تئاتر برای نقش آفرینی در فیلم حاضر شوند. اما شاید بهتر باشد که فیلم اکران شود و نظر منتقدین را هم در این باره جویا شویم.
وی بیان کرد: پیش از این کارهای سینمایی دیگری هم انجام داده بودم، اما هنگامی که فیلمنامه رمضانی را خواندم من هم متوجه این دغدغه شدم که برای نوجوانان فیلم خاصی ساخته نشده و فقط به کودکان پرداخته شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر اینکه از نقش خوشم آمد، با توجه به شناختی که از آقای رمضانی در ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان داشتم دوست داشتم بازی در فیلم او را هم تجربه کنم.
رمضانی در ادامه با اشاره به انتخاب فیلم‌های برگزیده جشنواره اصفهان در جشنواره فجر بیان کرد: اتفاق بسیارخوبی افتاده است اما اگر فیلم «فرار از قلعه رودخان» به عنوان برگزیده جشنواره اصفهان هم به این جشنواره نمی آمد دوست داشتم به صورت مجزا توسط هیات انتخاب مورد بررسی قرار گیرد و به فجر بیاید.
وی با تاکید بر بازی خوب 5 نوجوان در این فیلم افزود: بازی این نوجوانان در «فرار از قلعه رودخان» از بهترین نقش‌آفرینی‌های نوجوانان در یک فیلم است. پس از نمایش این فیلم در اصفهان در سه نوبت شاهد آن بودم که حتی یک تماشاگر در حین دیدن فیلم از روی صندلی‌اش بلند نشد و نتوانست فیلم را رها کند. این اتفاق مبارکی برایم است و امیدوارم این دانش و شعور را داشته باشم که از این پتانسیل برای فیلم‌های بعدی‌ام استفاده کنم و معتقدم این فیلم اکران عمومی موفقی خواهد داشت و یکی از فیلم‌های قابل توجه تماشاگران و منتقدان خواهد بود.
رمضانی در پاسخ به این پرسش که چرا سراغ بازیگران تئاتری رفتید، گفت: در فیلم‌های قبلی‌ام از بازیگران تئاتر و یا نابازیگران استفاده می‌کردم. دلیل عمده آن هم این بود که قبل از ورود من به سینما در تئاتر کارمی‌کردم و به راحتی می‌توانم با تئاتری‌ها دیالوگ برقرار کنم.
حسن آقاکریمی تهیه کننده این فیلم با اشاره به بودجه متوسط این فیلم افزود: امری که میزان بودجه فیلم‌ها را افزایش می‌دهد، انتخاب بازیگران ستاره و شناخته شده است وگرنه مابقی هزینه‌ها در همه فیلم‌ها تقریبا برابر است.
وی اظهار کرد: ضمن احترامی که برای ستاره‌ها در سینما قائلم معتقدم این فیلم آنقدر خوب است که بدون حضور چهره‌های شناخته شده بتواند موفق باشد. این فیلم قابلیت آن را دارد که به تنهایی روی پای خود بایستد و احتیاج به تبلیغات خاصی نداشته باشد و این امر تنها مستلزم اکران خوب آن است.
وی ادامه داد: پذیرایی از 70 نفر از عوامل در شهرستان ماسال و اقامت آنها و همچنین پر لوکیشن بودن و پر بازیگر بودن تا حدی هزینه فیلم را بالا برد.
حسن آقا کریمی بیان کرد: این فیلم به قصد نمایش در جشنواره‌ها ساخته نشده و هدف آن آموزشی برای خانواده‌ها بوده است. اگر کسی فیلم را نبیند مطمئنا چیزمهمی را از دست می‌دهد.
رمضانی نیز گفت: «این فیلم بدون نیاز به حاشیه سازی و تبلیغات موفق‌ترین فیلم جشنواره امسال خواهد بود. من قاطعانه پای این جمله می‌ایستم و مطمئنم که شاهد موفقیت‌های زیاد این فیلم در جشنواره امسال خواهیم بود و سربلند بیرون می‌آییم.
رمضانی در پایان شعار تبلیغاتی فیلم را جمله «مثبت باش پسر، مثبت» اعلام و از پوستر فیلم «فرار از قلعه رودخان» همزمان با پخش موسیقی فیلم ساخته بهزاد عبدی رونمایی کرد. امیررضا فلاحی بازیگر این فیلم نیز در ادامه این مراسم گفت: پیش از این تمرکز زیادی برای بازی در تئاتر داشتم، اما دغدغه بازی در سینما همیشه ذهن مرا درگیرکرده بود. بازی در این فیلم در عین حال که پروژه سخت و پر لوکیشنی بود، در نهایت برایم تبدیل به تجربه شیرینی شد که امیدوارم فیلم ماندگاری برای نوجوانان هم باشد.
پس از آن علیرضا مهران دیگر بازیگر این فیلم در پاسخ به این پرسش که چرا همچنان نقش منفی بازی می کنید گفت: برای انتخاب نقش درست همیشه چند عنصر وجود دارد. مهم‌تر از همه کارگردان خوب، فیلمنامه، تهیه‌کننده و مجموعه بازیگران هستند که سبب می‌شوندکار را رد نکنی.
وی افزود: این اتفاق خوب برای این فیلم هم افتاد و معتقدم که پس از اکران عمومی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
شکرخدا گودرزی در ادامه گفت: به عنوان کارگردان تئاتر معتقدم بازی گرفتن از بازیگرانی که نیمی از آنها حرفه‌ای و نیمی دیگر نابازیگرند، کار سهل و ممتنعی است. مدیریت روحی و روانی این نوجوانان در مدت 40 روز کاربسیارسختی بود که رمضانی توانست با موفقیت از پس آن برآید.
علیرضا مهران در ادامه گفت: «رمضانی کارگردانی است که به راحتی می‌توان با او دیالوگ برقرار کرد. این اتفاقی است که کمتر به درستی میان بازیگران تئاتر و کارگردانان سینما می‌افتد. ارتباط خوب میان کارگردان، گروه بازیگری و تولید نتایج خوبی را به بار می‌آورد. مطمئنم پس از نمایش این فیلم اتفاق خوبی برای این فیلم خواهد افتاد که باعث تلنگر زدن به خانواده‌ها می‌شود.»
گودرزی هم در مورد ویژگی‌های این فیلم گفت: فرار از قلعه‌رودخان فیلمی با تصاویر زیبا، قصه جذاب و لوکیشن‌های متفاوت است که در عین سادگی از لحاظ تصویری چشم‌اندازهای دلنوازی دارد. انتهای پیام/

93/10/27 - 11:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن