تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798559658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلامرضا رمضانی: «فرار از قلعه رودخان» موفق ترین فیلم جشنواره فجر خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در برنامه "یک فیلم یک سلام"؛
غلامرضا رمضانی: «فرار از قلعه رودخان» موفق ترین فیلم جشنواره فجر خواهد بود
کارگردان «فرار از قلعه رودخان» گفت: فیلم قرار است بدون هیچ حاشیه و اتفاق خاصی در جشنواره اکران شود و همین جا باید بگویم که این فیلم موفق ترین فیلم جشنواره ی فجر خواهد بود.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته نشست خبری فیلم سینمایی "فرار از قلعه رودخان" باحضور "حسن آقاکریمی" تهیه کننده، "غلامرضا رمضانی" کارگردان و "شکرخدا گودرزی" و "علیرضا مهران" بازیگر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

"غلامرضا رمضانی"  کارگردان "فرار از قلعه رودخان" در ابتدا گفت: تولید برنامه یک فیلم یک سلام را در جشنواره‌ی فیلم فجر به فال نیک می گیرم و به این نظر می رسد که روزبه روز جشنواره‌ی فجر  جدی تر می شود.

وی درباره ی تولید این فیلم تصریح کرد: من مجموعه ای از قصه هایی را دارم که سال ها است که به فراخور هر موضوع به سراغ ساخت آن ها می روم. ما نسبت به نسل نوجوانی که حساس و در آستانه ی بلوغ و زودرنج اند بی توجهیم و احساس می کنم که بعضی از خواسته هایشان را نادیده می گیریم و معتقدم که اگر ما به نوجوانان بی توجه باشیم می تواند تبعات بدی در پیش داشته باشد.

"شکرخدا گودرزی" بازیگر  «فرار از قلعه رودخان» در ادامه نشست گفت: بنده هم تولید چنین برنامه ای که یک اقدام خجسته است را تبریک می گویم که لااقل فرصتی برای معرفی فیلم ها به وجود آمده است.

وی درباره ی حضورش در یک فیلم سینمایی عنوان کرد: طبعا پیش از این فیلم نیز در آثار سینمایی دیگری نیز حضور داشتم و وقتی قصه ی این فیلم را خواندم با این دغدغه مواجه شدم که تا به حال به بخش نوجوان زیاد کار نداشته و به آن ها توجه نکرده ایم و انگار سینمای کودک اهمیت بیشتری دارد. ما در سینمای کودک فیلم هایی چون "شهر موش ها" و "کلاه قرمزی" را داریم اما در بخش نوجوان سینما خیلی کم پرداخته است.

"علیرضا مهران" دیگر بازیگر فیلم در ادامه نشست گفت: چند عنصر مهم وجود دارد تا یک بازیگر کاری را قبول کند. در وهله ی اول یک کارگردان خوب نیاز است که من با "غلامرضا رمضانی" از طریق دستیار و برنامه ریز آشنا شدم و در درجات بعد فیلمنامه، تهیه کننده و مجموعه بازیگران خوب جز عواملی است که کمک می کند به انتخاب بازی در یک اثر سینمایی با این وجود من با شرایط خوبی سر این فیلم نیامدم ولی امیدوارم که اتفاق خوبی برای آن بیفتد.

رمضانی در ادامه عنوان کرد: اتفاق خوبی است که دبیر جشنواره فیلم‌های برگزیده جشنواره کودک اصفهان را به صورت مستقیم وارد جشنواره کرده است. اما باید به کسانی که می گویند که اگر دو فیلم کودک در سودای سیمرغ نمی بود اتفاقی نمی افتاد بگویم من خیلی دوست داشتم فیلمم در ابتدا ارزشیابی می شد و بعد در جشنواره حضور می یافت.

وی ادامه داد: این فیلم 5 نوجوان دارد که از شهرستان میبد انتخاب شدند که معتقدم آن ها بهتریم بازی های بخش نوجوان را تا به حال ایفا کرده اند. فیلم وقتی در جشنواره ی کودک اصفهان در سه نوبت اکران شد تماشاچی از صندلی اش جدا نشد و نمی توانست فیلم را رها کنند.

وی تصریح کرد: به لحاظ قصه پردازی برای خودم اتفاق میمونی است و معتقدم تمام نوجوان های سراسر این کشور اگر این فیلم را ببینند رها نخواهند کرد و مطمئنم یکی از فیلم های جالب توجه تماشاگران و منتقدان خواهد بود.

گودرزی در ادامه نشست عنوان کرد: واقعا بازیگری در این شکل از کارها خیلی سخت است. خصوصا که در این آثار بازیگران دو طیف هستند یکی حرفه ای و یکی نابازیگران و اینکه از دو گروه بازیگران و نابازیگران یک بازی یک دست بیرون بیاوری کار بسیار سختی است و همین طور مدیریت روحی و روانی این بچه ها که حدود 40 روز از خانواده ی خود دور بودند و دلتنگ می شدند واقعا سخت است و از هر کسی برنمی آید که "غلامرضا رمضانی" برای 40 روز این اتفاق را بوجود آورد.

"حسن آقاکریمی" تهیه کننده‌ی فیلم در ادامه نشست درباره ی بودجه ی فیلم گفت: چیزی که در بودجه فیلم ها تاثیر می گذارد فقط استفاده از بازیگران شناخته شده و ستاره است. ضمن اینکه ما فقط حدود 70 نفر عوامل تولید داشتیم که هزینه های اسکان و پذیرایی از آن ها بخش قابل توجهی از هزینه ها را در برداشت و جا دارد از بازیگرانی که ما را همراهی کردند تشکر کنم.

رمضانی در ادامه نشست درباره ی دلیل استفاده از بازیگران تئاتری گفت: من در همه‌ی فیلم هایم از بچه های تئاتری یا نابازیگر استفاده می کنم. که یکی از دلایل آن این است که من سیزده سال قبل از اینکه در سینما کار کنم در تئاتر فعالیت داشتم و دلیل ویژه ی دیگر هم این است که من خیلی راحت می توانم با بچه های تئاتری ارتباط برقرار کنم.

وی ادامه داد: "فرار از قلعه ی رودخان" مختص به گروه خاص و سن و سال خاصی نیست. دغدغه ی نوجوانان برای کل جامعه است و همه می توانند فیلم را ببینند و از آن لذت ببرند.

"حسن آقاکریمی" در ادامه نشست درباره ی نبود بازیگر چهره گفت: من ضمن احترامی که برای تک تک ستارگان قائل هستم اعتقاد دارم این فیلم انقدر توانایی دارد که از خود دفاع کند و حضور ستارگان زیاد به این فیلم کمک نمی کرد. معتقدم این فیلم اکران خوبی دارد چون بازخورد تماشاگران را در اصفهان و در جمع خانواده های خود دیده ایم.

"علیرضا مهران" بازیگر  «فرار از قلعه رودخان» در ادامه گفت: این فیلم جز آن دسته از کارهایی بود که به عنوان بازیگر برای من خیلی خوب بود. "غلامرضا رمضانی" فردی انعطاف پذیر است که به حرف بازیگرانش گوش می داد و ارتباط خوب بین بازیگران، کارگردان و عوامل تولید بود که نتیجه ی فیلم را چنین ملموس می کند.

"حسن آقاکریمی" در ادامه عنوان کرد: این فیلم به قصد نمایش در جشنواره ساخته نشده و هدف ما اکران در سینما و آن جنبه ی سرگرم کننده و آموزشی بوده است و اگر کسی فیلم را بنیند چیزی را از دست داده است.

"شکرخدا گودرزی" بازیگر «فرار از قلعه رودخان» نیز در تبلیغ فیلم گفت: ویژگی های مهم فیلم در رسانه ها چیست. یکی آن بخش قصه گویی و دیگری تصویر است که این ویژگی ها در فیلم ما رعایت شده است.

"غلامرضا رمضانی" در انتهای نشست خاطر نشان کرد: فیلم قرار است بدون هیچ حاشیه و اتفاق خاصی در جشنواره اکران شود و همین جا باید بگویم که این فیلم موفق ترین فیلم جشنواره ی فجر خواهد بود و پای حرفم خواهم ایستاد و مطمئنم سربلند بیرون خواهم آمد.



انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن