تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري رشت براي راه اندازي مرکز نگهداري معتادان اقدام کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۱۸:۱۶ب.ظ)
استاندار گيلان: شهرداري رشت براي راه اندازي مرکز نگهداري معتادان اقدام کند استاندار گيلان از شهرداري رشت خواست تا براي راه اندازي مرکز نگهداري معتادان در رشت برنامه هايش را تنظيم کند.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدعلي نجفي امروز در چهارمين جلسه شوراي هماهنگي مبازره با مواد مخدر که در سالن شهيد انصاري استانداري برگزار شد، گفت: کميته هاي مبازره با مواد مخدردر گيلان فعال عمل مي کنند و بايد متناسب با اين فعاليت برنامه هاي عميق تري را در اين بخش تقويت کنيم.
وي با بيان اينکه در حال حاضر هزار نفر در حال گذراندن دوره دكتري در گيلان هستند ادامه داد: انتظار مي رود اين افراد بخشي از پروژه هاي خود را در آسيب هاي اجتماعي تعريف کنند.
استاندار گيلان با بيان اينكه رسانه ها نيز قوي تر براي آگاه سازي اقشار مختلف جامعه اطلاع رساني کنند گفت: آسيب هاي مواد مخدر در مدارس استان بايد به صفر برسد و مانند هميشه آموزش و پرورش گيلان هوشيارانه عمل کند.
نجفي ادامه داد: دستگاههاي آموزشي رسالت خود را در امر پيشگيري از مواد مخدر در استان حفظ کنند و دانشگاهها حضور پر رنگ تري داشته باشند.
استاندار گيلان با بيان اينکه سهل انگاري در پيشگيري از مواد مخدر حوادث را براي ما به دنبال دارد، گفت: دستگاههاي مربوطه در اين بخش قوي ورود کنند.
وي افزود: چون گيلان استاني ترانزيتي است بايد همت ها مضاعف شود تا مبادا از استان ما براي انتقال مواد به اين کشورها استفاده شود.
استاندار گيلان با اشاره به اينکه مواد مخدر بلاي خانمان سوزي است که مردم را با گرفتاريهاي فراواني مواجه مي کند، خاطر نشان کرد: كارگروه برنامه ريزي را موظف خواهيم کرد تا در پيشگيري از اين بلاي خانمان سوز بار مالي بيشتري اختصاص دهد.
وي از شهرداري رشت خواست تا براي راه اندازي مرکز نگهداري معتادين در رشت برنامه هايش را تنظيم کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن