تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819195472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانيون صاحب منصب فرهنگ را رها نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۲۹ب.ظ)
وزير دادگستري: روحانيون صاحب منصب فرهنگ را رها نکنند وزير دادگستري با اشاره به نقش فرهنگي روحانيون در کشور، گفت: روحانيون صاحب منصب نبايد به فعاليت هاي فرهنگي در جامعه بي توجه بوده و غرق در اشتغالات خود شوند؛ چراکه وظيفه ما تبليغ و ترويج دين در جامعه مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، ،وزير داداگستري در اولين اجلاس مسئولان روحانيون نهادها با موضوع «تعامل مطلوب حوزه و روحانيون شاغل» که در جامعه مدرسين حوزه علميه قم برگزار شد، برگزاري اين اجلاس را اقدامي بجا و شايسته دانست و گفت: نظام ما متکي بر حوزه، مرجعيت و روحانيت است که بايد بر اساس آن کارها را به پيش برد.
وي با بيان اين که امروز تمام توجهات چه در داخل و چه در بيرون از مرزها متوجه اين کانون است اظهار داشت: در ساز و کار مديريتي کشور، روحانيت نقش تعيين کننده اي داشته و تا به امروز چهار رئيس جمهور روحاني داشته ايم.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي خاطرنشان ساخت: مسئولان روحاني کشور، همه چيز خود را از حوزه و دستگاه روحانيت گرفته اند؛ ولي بهاي آن را نپرداخته اند که شرح و بيان تفصيلي بسياري دارد.
وي با اشاره به نقش فرهنگي روحانيون در کشور، تصريح کرد: روحانيون صاحب منصب نبايد به اين بخش بي توجه بوده و غرق در اشتغالات خود شوند؛ چراکه وظيفه ما تبليغ و ترويج دين در جامعه مي باشد.
وزير داداگستري با تأکيد بر اينکه اهداف طلبگي نبايد تحت تأثير اشتغالات قرار گيرد، بيان داشت: امروز موضوع تربيت عمومي نبايد در اين رفت و آمدها، عناوين و مسئوليت ها گم شود.
وي اظهار داشت: رسالت فرهنگي بر دوش ما بوده و حوزه و حوزويان نبايد گرفتار نظام بروکراسي شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي در پايان گفت: امروز طرحي در دولت در حال رايزني است که اگر به نتيجه برسد، بسيار مفيد بوده و پس از جمع بندي نهايي در سفر رئيس جمهور به قم تقديم مراجع و حوزه خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن