تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819193777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه تنگستان: توطئه شوم فتنه‌گران باید نسل به نسل تبیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه تنگستان:
توطئه شوم فتنه‌گران باید نسل به نسل تبیین شود
فرمانده سپاه تنگستان گفت: 9 دی یوم‌اللهی است که به دلیل مهم بودن آن باید گرامی داشته شود و نسل به نسل برای همگان توطئه شوم فتنه‌گران در سال 88 تبیین شود.

خبرگزاری فارس: توطئه شوم فتنه‌گران باید نسل به نسل تبیین شود



به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، محمد علی ملاکی صبح امروز در جمع اقشار بسیج این شهرستان گفت: امروز نظام ما با حوادث و چالش‌های فراوانی  را پشت سر گذاشته و در آینده نیز روبرو خواهد بود اما آنچه ما را از طوفان فتنه‌ها به سلامت عبور می‌دهد بصیرت است.
ملاکی گفت: مردم ما همواره نشان داده‌اند که در کنار ولایت فقیه از نظام اسلامی  حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و این مسیر پر افتخار را با اراده مسمم‌تر طی خواهند کرد.
وی افزود: امروز در شهرستان ما فضای همدلی و تلاش برای خدمت رسانی مردم به ویژه جامعه ارزشی حکم فرماست و این نعمت عزیز به برکت حضورمردم در صحنه‌ها محقق شده است.
ملاکی بیان داشت: نخبگان جامعه اقشاری بسیج نقش تعیین کننده‌ای درمقتضیات و شناخت مساپل و شناساندن آن به مردم و عوام خواهند دات و باید در پیشبرد اهداف انقلاب و بسیج نقشی مهمی را ایفا کنند.
وی اضافه کرد: 9 دی دی یوم اللهی است که به دلیل مهم بودن آن باید گرامی داشته شود و نسل به نسل برای همگان توطئه شوم فتنه‌گران در سال 88 تبیین شود تا گام موثری در راه مبارزه و شناخت فتنه‌های بزرگ برداشته باشیم و خود را برای فتنه‌های پیش رو هرچه آماده‌تر سازیم.
ملاکی افزود: امروز عده‌ای دانسته یا نادانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و نمی‌خواهند 9 دی و فتنه 88  و خطرات آن برای مردم بازگو شود وهدفی جزهمراهی با فتنه‌گران نخواهند داشت چراکه موضع فتنه به تعبیر رهبر معظم انقلاب خط قرمز ماست و باید تمام زوایا و حرکات شوم فتنه‌گران  در سال 88 مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
فرمانده سپاه تنگستان خاطر نشان کرد: در سال 88 برخی خواص در حالی که باید غبار فتنه را از نظام بر می‌‍داشتند و بی بصیرتی را از بین می‌بردند در صحنه عمل مردود شدند و با بی بصیرتی یا سکوت کردند یا به طور آشکارا از فتنه‌گران جانب داری کردند.
ملاکی گفت: امروز در جواب عده‌ای که دلسوز سران فتنه شده‌اند و برخورد نظام با آنها را بی رحمی می‌دانند باید گفت رافت اسلامی شامل اینها شده است و گناه آنها در فتنه 88 نابخشودنی است و این کمترین مجازاتی است که نظام اسلامی برای آنها قرار داده است. انتهای پیام/2255

93/10/09 - 09:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن