تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802901770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد: تبیین 9 دی برای همه نسل‌ها از مطالبات رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:
تبیین 9 دی برای همه نسل‌ها از مطالبات رهبری است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، تبیین حماسه 9 دی را از مطالبات رهبری برای همه ادوار و همه نسل‌ها عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: تبیین 9 دی برای همه نسل‌ها از مطالبات رهبری است



به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی عصر امروز در دیدار معاونان سازمان تبلیغات اسلامی با روسازی ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن تقدیر از مسئولان و مدیران تبلیغات اسلامی در سراسر استان یزد برای برگزاری مراسم‌های ماه محرم و صفر، اظهار داشت: ادارات تبلیغات اسلامی نقشی تأثیرگذار در برگزاری مراسم‌های مذهبی به دور از خرافه و آسیب‌ها داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب راه توسط افراد، بیان کرد: مسیر مستقیم یک راه بیشتر نیست و افراد وقتی راه مستقیم را با ژرف‌اندیشی، بصیرت و دوراندیشی انتخاب می‌کنند، می‌توانند در مقابل هر راه انحرافی مقاومت کنند.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه در سال 88 نیز عده‌ای راه مستقیم را تشخیص ندادند و چون بدون بصیرت وارد مسیر شدند، فتنه ایجاد کردند، عنوان کرد: نظیر این وقایع در زمان پیامبر اسلام(ص) و حضرت علی (ع) نیز رخ داد و جنگ جمل، جنگ نهروان و جنگ صفین نیز یک فتنه بود.
وی با بیان اینکه ویژگی فتنه این است که معمولاً انسان‌های با سوابق خوب وارد آن می‌شوند، عنوان کرد: بی‌بصیرتی برخی مواقع اتفاقاتی را رقم می‌زند که در تاریخ ماندگار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه اکنون عده‌ای می‌خواهند جریان فتنه را تغییر دهند یا آن را کمرنگ کنند،‌ عنوان کرد: عده‌ای نیز می‌خواهند کلمه فتنه را از این وقایع بردارند و این موضوع را به سمت فراموشی ببرند.
وی تأکید کرد: از سال 88 تاکنون شخص مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایی که داشتند، به نوعی کلمه فتنه را مطرح کردند و این نشان از اهمیت موضوع دارد.
حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: در این حادثه مهم دشمنان ما به شدت خوشحال بودند و از طرفی دوستان ما چه در داخل و چه در خارج نگران بودند، چراکه آنها می‌دانستند که انقلاب اسلامی پشتوانه اصلی آنها در مبارزاتشان است.
این مسئول اظهار امیدواری کرد: در مورد موضوع 9 دی، نیروهای سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیت به وظایف خود به درستی عمل کنند.
وی تأکید کرد: تبیین حماسه 9 دی برای همه ادوار و همه نسل‌ها از مطالبات رهبری است، چراکه بسیاری از مسائل با 9 دی گره خورده و قضاوت‌های ناعادلانه و ناصواب در مورد این موضوع انجام می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و دینی، تشریح کرد: هویت هر ملت، فرهنگ آن ملت است و از آنجا که فرهنگ، پیشانی هر ملت است، باید در زمینه فرهنگ دینی اقدامات ویژه‌ای انجام شود.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه هویت ما هویت دینی است، تصریح کرد: فلسفه تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی نیز همین است و ما باید در حوزه کاری خود، وظایفی که به ما واگذار شده و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری را محقق کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از اصول کار در سازمان تبلیغات اسلامی، علم به زمان و شناخت مخاطب است، بیان داشت: شرایط امروز شرایط ویژه‌ای است و ما درصدد رشد اسلام‌خواهی در دنیا هستیم و نگرانی استکبار جهانی هم در این است.
این مسئول ادامه داد: ما امروز باید دین را با همان محتوا با قالب‌های جدید ارائه کنیم و مخاطبان خود را بشناسیم و براساس ذائقه آنها عمل کنیم و محتوای اصلی دین را به آنها معرفی کنیم.
انتهای پیام/2464/ذ40

93/10/07 - 22:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن