تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818819670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسؤولان نگاه خود را به فرودگاه لامرد دقيق‌تر کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ دي ۱۳۹۳ (۹:۳۷ق.ظ)
مسؤولان نگاه خود را به فرودگاه لامرد دقيق‌تر کنند امروز نگاه حاكميتي به لامرد به عنوان منطقه‌اي است كه در آينده بار اشتغال و صنعت كشور را به دوش خواهد كشيد.
به گزارش خبرگزاري موج، منصوري فرماندار لامرد در ديدار با حميدرضا سيدي مديرکل فرودگاه‌هاي استان فارس ضمن اشاره به ظرفيت‌هاي لامرد در حوزه‌هاي مختلف و استعداد خوب فرودگاه لامرد گفت: اين فرودگاه به‌عنوان نگين درخشان لامرد بوده و بايد درخشان باقي بماند.
فرماندار لامرد در ادامه افزود: امروز نگاه حاکميتي به لامرد به‌عنوان منطقه‌اي است که در آينده بار اشتغال و صنعت کشور را به دوش خواهد کشيد و لازمه اين موضوع توسعه فرودگاه و تکميل سالن آن است.
وي بابيان خواسته مردم در خصوص برقراري مجدد پروازها در مسيرهاي مختلف گفت: مراجعه‌هاي مردم به ما، به‌عنوان نماينده دولت در شهرستان در اين خصوص بسيار زياد است و همه خواستار برقراري و رشد پروازهاي فرودگاه لامرد هستند.
همچنين موسوي نماينده مردم لامرد و مهرنيز، ضمن بيان سخناني خواستار توجه و دقت بيشتر مسئولين به فرودگاه لامرد شد و ادامه داد: اگر مشکلات و کمبودي در حوزه حمل‌ونقل هوايي وجود دارد بايستي براي همه باشد و عدالت هم همين را اقتضا مي‌کند، نمي‌توان در يک‌زمان شاهد رشد يک فرودگاه بود و در عوض شاهد عقب‌نشيني فرودگاهي ديگر به بهانه وجود مشکلات و تنگناها شد موسوي نماينده مردم لامرد و مهرنيز، ضمن بيان سخناني خواستار توجه و دقت بيشتر مسوولين به فرودگاه لامرد شد و ادامه داد: اگر مشکلات و کمبودي در حوزه حمل‌ونقل هوايي وجود دارد بايستي براي همه باشد و عدالت هم همين را اقتضا مي‌کند، نمي‌توان در يک‌زمان شاهد رشد يک فرودگاه بود و در عوض شاهد عقب‌نشيني فرودگاهي ديگر به بهانه وجود مشکلات و تنگناها شد.
در اين نشست پرويز ميري مدير فرودگاه لامرد نيز در خصوص برقراري پرواز در مسيرهاي جديد با توجه به پتانسيل مسافر پيشنهاداتي ارائه و خواستار حمايت همه‌جانبه مسؤولان شدند.
حميدرضا سيدي مديرکل فرودگاه‌هاي استان فارس نيز ضمن برشماري اهميت پروژه در دست‌ساخت ترمينال جديد پروازها در فرودگاه لامرد در خصوص افزايش پروازها نيز اعلام داشت: اين موضوع در حال بررسي و پيگيري است و در اين رابطه با اير لاين‌ها مذاکراتي شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن