تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819699937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های محلی: هواپیما در دریای جاوه سقوط کرده


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رسانه های محلی: هواپیما در دریای جاوه سقوط کرده


با وجود جستجوی هواپیمای ناپدید شده خطوط هوایی " ایر آسیا " ، هنوز هیچ اثری از این هواپیما بدست نیامده است . عملیات جستجوی این هواپیما که از شب گذشته به دلیل تاریکی هوا متوقف شده بود از ساعت شش صبح به وقت محلی اندونزی بار دیگر آغاز شد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رسانه‌ های محلی صبح امروز به نقل از مقامات شرکت " ایر آسیا " اعلام کردند که بررسی داده‌های راداری نشان می‌ دهد هواپیمای گم‌ شده این شرکت، در دریای جاوه سقوط کرده است.
ادامه جستجوی هواپیمای ناپدید شده مالزی

کشتی ها و هواپیماهای سنگاپور و مالزی نیز قرار است امروز به این عملیات جستجو بپیوندند و اندونزی را در عملیات جستجو یاری دهند . هواپیمای مسافربری ایرباس ایرآسیا متعلق به خطوط هوایی مالزی با 162 سرنشین و خدمه روز گذشته کمتر از یک ساعت پس از پرواز در مسیر اندونزی به سنگاپور ناپدید شد .
ادامه جستجوی هواپیمای ناپدید شده مالزی
مقامات اندونزی و مالزی تاکنون احتمالات متفاوتی درباره سرنوشت این هواپیما مطرح کرده اند . وزارت حمل و نقل اندونزی ساعاتی پس از ناپدید شدن هواپیما اعلام کرد در حال بررسی خبرهایی است که از فرود اضطراری این هواپیما در جزیره ای در دریای جاوه حکایت دارد .
ادامه جستجوی هواپیمای ناپدید شده مالزی
معاون رئیس جمهور اندونزی هم که مسئولیت عملیات امداد و تحقیقات درباره این هواپیما را به عهده دارد در جدیدترین اظهار نظر درباره ناپدید شدن هواپیمای ایر آسیا ، از احتمال سقوط آن سخن گفت .
ادامه جستجوی هواپیمای ناپدید شده مالزی
با ناپدید شدن هواپیمای مالزی ، سهام شرکت ایراسیا که بزرگ ترین بودجه خطوط هوایی در جنوبی شرق آسیا را دارد بیش از هفت درصد سقوط کرد. پس از ناپدید شدن پرواز شماره mh370 بر فراز دریای جنوبی چین و سقوط مرموز پرواز mh17  در مرز اوکراین و روسیه، این سومین حادثه خطوط هوایی مالزی در سال  2014 میلادی است.
دانلود



 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن