تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813045097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشویق های مناسب گمرکات برای صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس کنفدراسیون صادرات در گفت وگو با پانا مطرح کرد: تشویق های مناسب گمرکات برای صادرات خبرگزاری پانا: رئیس کنفدراسیون صادرات با اشاره به پیش بینی بسته های حمایتی از سوی گمرک ایران به منظور حمایت از صادرکنندگان اظهار کرد: گمرک تنها نهادی است که به جای وضع چراغ قرمز برای صادرات میوه و تره بار چراغ را سبز کرده و تشویق و ترغیب های مناسبی را به این منظور تعیین کرده است و این امیدواری وجود دارد تا مشکلاتی را که در مرز وگمرکات لطف آباد و دو مرز دیگر برای تردد کانتینرها به وجود آمده است مرتفع شود.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ آذر ساعت 08:46



شرضا نورانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا درخصوص مشکلاتی که در مرز بازرگان برای تردد کامیونها وجود دارد ،گفت : سهمیه ای برای ورود وخروج کامیونهای ایران و ترکیه تعیین شده که این سهمیه ها محدود بوده و به همین دلیل مشکلات کنونی به وجود آمده است .
وی اظهار کرد: گمرک تنها نهادی است که به جای وضع چراغ قرمز برای صادرات میوه و تره بار چراغ را سبز کرده و تشویق و ترغیب های مناسبی را به این منظور تعیین کرده است و این امیدواری وجود دارد تا مشکلاتی را که در مرز وگمرکات لطف آباد و دو مرز دیگر برای تردد کانتینرها به وجود آمده است مرتفع شود.
نورانی با اشاره به نقش سازمان توسعه تجارت درحل مشکلات کنونی ، خاطرنشان کرد: گمرکات کشور در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به نظر می رسد اگر این محدودیت هایی راکه از سوی گمرکات ترکیه برای ترانزیت و صادرات کالاهای ایرانی اعمال شده را برای صادرکنندگان ترک به اجرا گذارند آنها نیز مجبور خواهند بود تا مقررات سخت گیرانه کنونی را کنار بگذارند .
رئیس کنفدراسیون صادرات با تاکید براینکه گمرکات نباید در فرآیند صادرات کالا مشکل آفرینی کرده و وقفه ایجاد کنند ، تصریح کرد: ایران آماده همکاری با طرف های ترک است و امروز نیز در نشستی که میان صادرکنندگان و گمرکات کشور برگزار شد قول هایی مساعدی از سوی مسوولان گمرک برای حل مشکلات کنونی وعده داده شد .
وی اظهارکرد: تغییر مسیرهای ترانزیتی کالا به برخی کشورهای هدف نه امکان پذیر است و نه درفاصله زمانی کوتاه شدنی به همین دلیل باید هر چه سریعتر مشکلات کنونی مرتفع شود .
رئیس کنفدراسیون صادرات با بیان اینکه عوارض و هزینه های حمل و نقل از موضوعات مورد اختلاف در صادرات و ترانزیت در مرز ترکیه است ،بیان کرد: گمرک ایران آمادگی خود را برای صادرات و ارایه بسته های حمایتی از صادرکنندگان تبیین کرده و حتی در طول شبانه روز شیفت های کشیک وجود دارد اما مشکلات طرف های ترک نابسامانی های کنونی را به وجود آورده است .
وی درخصوص اقدام های اجرایی دولت در بسته خروج از رکود به منظور توسعه صادرات محور عنوان کرد: هنوز زمان برای قضاوت زود است و باید دید بسته هایی که برای تولید یا صادرات تبیین شده وارد مراحل اجرایی خواهند شد یا خیر اما دولت در اظهارنظرها مصمم به توسعه و رونق صادرات غیرنفتی است و با توجه به شرایط کاهش درآمدهای نفتی به نظر می رسد که دولت در اجرای این بسته مصصم تر شود .  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن