تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات نظام اداری از فساد با «نقشه راه»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نجات نظام اداری از فساد با «نقشه راه»




معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، گفت: برای اینکه بتوانیم در راستای سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب درخصوص اصلاح نظام اداری اقدام کنیم به منشور، نقشه راه و نهایتا برنامه نیاز داریم





ایرنا: محمدباقر نوبخت اظهار داشت: معاونت توسعه مدیریت رییس جمهوری مشکل نظام اداری کشور را آسیب شناسی کرد و نتیجه این آسیب شناسی به قوای دیگر اعلام شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با بیان اینکه در قوه قضاییه از جمله دیوان عدالت اداری و حتی مجمع تشخیص مصلحت نظام آخرین وضعیت نظام اداری کشور با عدد، رقم و اسناد تشریح شد، گفت: این برنامه و نقشه راه تهیه شد و اقدام دیگر، تصویب آن در شورای عالی اداری بود.

نوبخت ادامه داد: این نقشه راه که اصلاح نظام اداری کشور و قرار است ما را از این وضعیت نجات دهد، مبتنی بر واقعیت های اداری کشور است و با تصویب آن در شورای عالی اداری اکنون درحال اجرای آن هستیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با اشاره به چند بند از نظام اداری کشور که اصلاح شده است، گفت: یکی از این موارد بازتعریف نقش دولت بود که در نظام اداری جایگاه دولت را بازتعریف و یا به تعبیری تغییر نقش دادیم تا از تصدی های اجتماعی به سمت نظارت و هدایت در جایگاه حاکمیتی حرکت کند.

وی محدود کردن واحدهای مشابه و موازی برای گرفتن استعلام ها را از دیگر مواردی قابل اصلاح در نظام اداری کشور ذکر کرد وافزود: هرچه ایستگاه های برای گرفتن مجوز بیشتر باشد احتمال فساد هم بیشتر می شود و به همین دلیل ما واحدهای موازی را محدود کردیم.

نوبخت ادامه داد: اصلاح سیستم ها، وجود فضای رقابتی و روش های کوتا ه کردن کار از دیگر مواردی است که در اصلاح نظام اداری مورد توجه قرار گرفته است.







تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن