تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819412295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: نقشه راه نظام اداری را از فساد نجات می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نوبخت: "نقشه راه " نظام اداری را از فساد نجات می دهد
وی گفت: برای اینکه بتوانیم در راستای سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب درخصوص اصلاح نظام اداری اقدام کنیم به منشور، نقشه راه و نهایتا برنامه نیاز داریم که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری این مسوولیت را برعهده گرفته است.
آفتاب: معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، گفت: برای اینکه بتوانیم در راستای سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب درخصوص اصلاح نظام اداری اقدام کنیم به منشور، نقشه راه و نهایتا برنامه نیاز داریم که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری این مسوولیت را برعهده گرفته است.




به گزارش ایرنا از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهور، محمدباقر نوبخت اظهار داشت: معاونت توسعه مدیریت رییس جمهوری مشکل نظام اداری کشور را آسیب شناسی کرد و نتیجه این آسیب شناسی به قوای دیگر اعلام شد.


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با بیان اینکه در قوه قضاییه از جمله دیوان عدالت اداری و حتی مجمع تشخیص مصلحت نظام آخرین وضعیت نظام اداری کشور با عدد، رقم و اسناد تشریح شد، گفت: این برنامه و نقشه راه تهیه شد و اقدام دیگر، تصویب آن در شورای عالی اداری بود.


نوبخت ادامه داد: این نقشه راه که اصلاح نظام اداری کشور و قرار است ما را از این وضعیت نجات دهد، مبتنی بر واقعیت های اداری کشور است و با تصویب آن در شورای عالی اداری اکنون درحال اجرای آن هستیم.


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با اشاره به چند بند از نظام اداری کشور که اصلاح شده است، گفت: یکی از این موارد بازتعریف نقش دولت بود که در نظام اداری جایگاه دولت را بازتعریف و یا به تعبیری تغییر نقش دادیم تا از تصدی های اجتماعی به سمت نظارت و هدایت در جایگاه حاکمیتی حرکت کند.


وی محدود کردن واحدهای مشابه و موازی برای گرفتن استعلام ها را از دیگر مواردی قابل اصلاح در نظام اداری کشور ذکر کرد وافزود: هرچه ایستگاه های برای گرفتن مجوز بیشتر باشد احتمال فساد هم بیشتر می شود و به همین دلیل ما واحدهای موازی را محدود کردیم.


نوبخت ادامه داد: اصلاح سیستم ها، وجود فضای رقابتی و روش های کوتا ه کردن کار از دیگر مواردی است که در اصلاح نظام اداری مورد توجه قرار گرفته است.






تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن