تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802781208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص بودجه مناسب برای مقابله با فقر آموزشی/کودکان بازمانده از تحصیل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: اختصاص بودجه مناسب برای مقابله با فقر آموزشی/کودکان بازمانده از تحصیل خبرگزاری پانا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص بودجه برای بیش از 170 هزار کودک بازمانده از تحصیل را یکی از برنامه های دولت دانست که در سال جاری برای مقابله با فقر آموزشی پیش بینی شده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر ساعت 23:08



به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا، علی ربیعی در حاشیه نخستین همایش ملی رفاه اجتماعی در برنامه ششم توسعه با بیان اینکه شناسایی افراد نیازمند برای دریافت سبد غذایی همچنان ادامه دارد، گفت : دولت خود را برای تامین سبد غذایی ده میلیون نفر از جمعیت کشور آماده کرده است.
 
وی توزیع بسته های امنیت غذایی را سیاست دائمی دولت دانست و گفت : علاوه براینکه قرار است این بسته ها تا پایان سال دو نوبت دیگر توزیع ‌شود سال آینده نیز سبد غذایی در اختیار  نیازمندان و محرومان قرار خواهد گرفت .
 
ربیعی با اشاره به اینکه برخی افراد جامعه به حمایت های دیگری مانند حمایت تحصیلی و بیمه اجتماعی نیاز دارند عبور از حمایت غذایی را از سیاستهای دیگر دولت در سال 94 اعلام کرد.
 
وی با اشاره به اینکه سیاست ‌های بیمه ‌ای دولت امسال بیشتر متوجه بخش درمان و بستری شد به اهمیت اجرای برنامه های پیشگیرانه اشاره کرد و گفت: حمایت از فعالیت های پیشگیرانه به ویژه در بخشهای آزمایشگاه ، دیابت ، دهان و دندان از برنامه های اصلی دولت در سال آینده است .
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال آینده این وزارتخانه به موضوع بهزیستی و حمایت از معلولان توجه بیشتری شده است، گفت: تهیه وسایل و تجهیزات موردنیاز این گروه از جمعیت کشور و همچنین نگهداری و پرستاری از معلولان در منزل از جمله اهداف پیش بینی شده در سال 94 است .
 
ربیعی افزود: سیاست‌های رفاهی دولت در بهزیستی برای سال آینده برجسته‌تر خواهد بود و علاوه بر موارد گفته شده برای اشتغال معلولان نیز تصمیماتی گرفتیم و سازمان فنی و حرفه ‌ای مکلف به آموزش و توانمندسازی آن شده در واقع تحرک ما در سال آینده در سازمان بهزیستی بیشتر است .
 
وی با بیان اینکه برای سال آینده هزار میلیارد تومان برای اشتغال جوانان در نظر گرفته‌ایم، گفت: معلولان نیز در این اعتبار دیده شده‌ اند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به طراحی سبد بیمه‌های اجتماعی مختلف برای سال آینده اشاره و افزود : این طرح در ماه آینده که شورای عالی رفاه تشکیل جلسه می‌دهد به بحث گذاشته خواهد شد.
 
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت از محرومان را مهمترین محور برنامه ششم توسعه اعلام کرد.
 
 
وی با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه باید متناسب با نیازهای مردم تدوین شود و به تصویب برسد، تاکید کرد: دولت همواره خود را موظف می داند تا حقوق افرادی را که نمی توانند از فرصت های موجود در جامعه استفاده کنند تامین کند.
 
 
ربیعی با بیان اینکه تامین مواد غذایی مناسب برای هزار روز نخست زندگی نوزادان بسیار با اهمیت است، افزود: برای حل معضل فقر غذایی هم دولت 3400 میلیارد تومان اختصاص داده است .
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت باید به حل فقر امنیت اجتماعی نیز کمک کند، گفت : بر همین اساس تدوین نظام چند لایه تامین اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود .
 
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن