تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803084295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه باعث ارتقا تولید و خدمات در مناطق آزاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین: بیمه باعث ارتقا تولید و خدمات در مناطق آزاد می شود قشم - ایرنا - مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین گفت: کیفیت تولید و خدمات در مناطق آزاد به عنوان دروازه پیوستن ایران به تجارت آزاد جهان باید بسیار بالا باشد و برای نیل به این هدف صنعت بیمه می تواند نقش اساسی ایفا نماید.


به گزارش ایرنا ابراهیم حمیدی سه شنبه شب در همایش صنعت بیمه و اصناف در سالن همایش های مرکز بین المللی رشد قشم افزود: سرمایه گذاران، صاحبان صنعت و فعالان تجارت در این مناطق باید از سرمایه خود در همه حال حفاظت بکنند که در این راه شرکت های بیمه گر حامی و شریک آنها بشمار می روند.
به گفته وی سرمایه گذاران و سایر فعالان در عرصه تجارت در مناطق آزاد اگر به شرکت های بیمه گر به عنوان حامی و شریک خود اعتماد کنند، هم در زندگی فردی و هم در زندگی حرفه ای از آرامش پایدار برخوردار خواهند شد.
وی در تشریح جایگاه و فعالیت های شرکت بیمه ایران معین گفت: این شرکت که صد در صد سهامش متعلق به شرکت سهامی بیمه ایران است، تنها در مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق وی‍ژه اقتصادی فعال است.
حمیدی، مجموع سرمایه این شرکت را که در سال 1382مجوز فعالیت گرفته است، افزون بر یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: مجموعه شعبات این شرکت در سراسر مناطق آزاد کشور پرداخت کامل خسارت را به بیمه شدگان یک وظیفه می دانند.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در بخش دیگری از سخنان خود بیمه را مکانیزمی بسیار پویا، انعطاف پذیر و مدرن دانست و گفت: برپایه این مکانیزم بخشی از خطر از صاحبان سرمایه و کارآفرینان خریده می شود.
حمیدی با اشاره به این که شرکت های بیمه گر از سرمایه کسانی که یک عمر در تلاش هستند، صیانت می کنند احترام به خواسته بیمه گذار را یک اصل برای بیمه ایران معین دانست و خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی بیمه خطر است و شرکت های بیمه گر جبران خطر را در سطح جامعه توزیع می کنند.
وی درباره بیمه های زندگی بیمه ایران هم گفت: این بیمه ها محصول جدیدی است که در یک بسته کامل برای پوشش خطرات زندگی مردم از سوی بیمه ایران عرضه شده که در آن بیمه عمر، بیمه حوادث و درمان و بیمه سرمایه گذاری افراد تعریف شده است.
به گفته وی برای تهیه این بسته مطالعات بسیاری صورت گرفته است به طوری که تجربه کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی به کار گرفته شده و در نهایت بیمه زندگی «مان» به وجود آمده و فروش آن درکشور آغاز شده است.
عضو شورای راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران تصریح کرد: «مان» به معنی نماد نگهبانی و حفاظت از بنیان خانواده است و امیدواریم با فروش بیمه «مان» توسط بیمه ایران به عنوان گسترده ترین شبکه فروش خدمات بیمه یی در کشور که بالای 10هزار نمایندگی را در اختیار دارد مردم از خدمات آن بهره ببرند.
حمیدی خاطر نشان کرد: سهم بیمه زندگی در منطقه 22درصد، میانگین جهانی آن بالای50 درصد و در کشورهای پیشرفته آسیایی نظیر ژاپن و کره جنوبی بالای 70 درصد است.
وی فاصله بین 9 درصد ایران و 57 درصد میانگین جهانی را خلأ ظرفیت بازار فعلی کشور دانست و گفت: با سرانه فعلی حق بیمه های عمر درکشور بین 10تا 12میلیون نفر از مردم ایران با همین شاخص ها می توانند از بیمه های زندگی برخوردار شوند.
به گفته وی سیاست بیمه ایران توسعه بیمه های زندگی و توسعه زیرساخت های" ای تی" است و در آینده نزدیک تمام دریافت ها و پرداخت های این شرکت به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش سخنرانی یک کارشناس بیمه آتش سوزی و یک کارشناس بیمه درمان همراه با پخش کلیپ مربوط به بیمه مان، پرداخت خسارت آتش سوزی در بازار صدف درگهان قشم و توضیح در خصوص نحوه ثبت نام اصناف کارت از دیگر برنامه های این همایش بود.
عاشور ذاکری رییس بیمه ایران معین شعبه قشم نیز در آغاز این همایش با ارائه گزارشی از عملکرد واحد متبوعه خود از مدیران، مسوولان و اصناف قشم بخاطر همکاری با این شعبه تشکر کرد.
1871/668


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن