تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوول شیلات بروجرد: آبزی پروری نیازمند حرکت به سمت توسعه پایدار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسوول شیلات بروجرد: آبزی پروری نیازمند حرکت به سمت توسعه پایدار است بروجرد - ایرنا - مسوول اداره شیلات جهاد کشاورزی بروجرد گفت: آبزی پروری نیازمند حرکت به سمت توسعه پایدار است.


"غلامحسین اکبری" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به افزایش جمعیت جهان، آبزی پروری رشد بسیار سریعی برای تامین نیازهای غذایی بشر داشته است.
وی گفت: این رشد سریع با توجه به محدودیت دستیابی به منابع طبیعی نیازمند حرکت به سمت توسعه ای پایدار در بخش آبزی پروری است.
مسوول اداره شیلات جهاد کشاورزی بروجرد افزود: آبزی پروری در مقایسه با سایر سیستم های تولید فرآورده های دامی در جهان برای پایدارشدن متحمل فشاربیشتری است که دلیل آن استفاده از منابع طبیعی مانند آب های شیرین، تالاب ها، مناطق ساحلی و صید ماهیان دریایی برای تغذیه ماهیان پرورشی می باشد.
وی با اشاره به شرایط مناسب آب و هوایی شهرستان بروجرد برای آبزی پروری اظهار کرد: توسعه صنعت آبزی پروری می تواند نقش مهمی در تامین نیاز مردم به این فرآورده غذایی و رونق اقتصادی شود.
اکبری افزود: هم اکنون 32 مزرعه پرورش ماهی در بروجرد فعال است که سالانه یکهزار و 500 تن تولید ماهی سردآبی دارد.
وی برگزاری دوره های مختلف آموزشی توسط واحد شیلات بروجرد را یادآور شد و گفت: این دوره های آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش در زمینه پرورش ماهی برگزار می شوند.
مسوول اداره شیلات جهاد کشاورزی بروجرد افزود: دو دوره آموزشی با عناوین "استرس و بیماری های محیطی ماهیان سردآبی" و "آشنایی با انواع غذای زنده برای تغذیه آبزیان" در بروجرد برگزار شده است.
وی اظهار کرد: مدیران و کارشناسان مزارع پرورش ماهی شهرستان در این دوره های آموزشی با انواع غذای زنده و نحوه تولید و فرآوری آنها و همچنین نحوه تهیه از شرکت های معتبر آشنا شدند.
اکبری افزود: امید است با برگزاری دوره های آموزشی، سطح علمی و تجربی پرورش دهندگان ارتقا یابد تا بتوان از این طریق کیفیت تولیدات را بالا و هزینه ها را کم کرد.
634/7279


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن