تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درجریان افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر نیستم /کابوس های ادامه دار در مسکن مهر پردیس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:
درجریان افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر نیستم /کابوس های ادامه دار در مسکن مهر پردیس
چندی پیش جمعي از متقاضيان مسکن مهر که البته در این میان مشاوران املاک نقش پر رنگ تری داشتند در اعتراض به افزايش 12 ميليون توماني قيمت مسکن مهر در فاز 11 پرديس،مقابل شرکت عمران اين شهر جديد تجمع کردند.


به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران مسکن مهر که قرار بود  زمانی برای مستاجران تبدیل به سرپناه شود این روزها تبدیل به کابوس شبانه خانه به دوش ها شده است مستاجرانی که هر لحظه نگران افزایش قیمت دوباره هستند.

براساس این گزارش هنوز مدتی از افزایش قیمت مسکن مهر پردیس نگذشته بود که دوباره اعلام کردند که باید 12 میلیون تومان پرداخت نمایند. 

 همین موضوع باعث شد جمعي از متقاضيان مسکن مهر که البته در این میان مشاوران املاک نقش پر رنگ تری داشتند در اعتراض به افزايش 12 ميليون توماني قيمت مسکن مهر در فاز 11 پرديس،مقابل شرکت عمران اين شهر جديد تجمع کردند.

براساس این گزارش حسن ولی‌پور مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت جدیدی در پروژه‌های مسکن مهر نداریم ، گفت: ما فقط به دستورالعمل قبلی وزارت راه و شهرسازی در رابطه با افزایش قیمت ساخت مسکن مهر عمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دستورالعمل‌ها در سال‌های گذشته اجرا شده است، تاکید کرد: در رابطه با تکمیل پروژه‌های مسکن مهر منتظر واریز سریع‌تر آورده از سوی مردم هستیم تا بتوانیم هرچه سریعتر فازهای مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهیم.

براساس این گزارش این  افزايش 12ميليون توماني قيمت مسکن مهر در فاز 11 شهر پرديس،پاي معاون وزير راه و شهرسازي را نيز به اين قصه باز کرده است.محسن نريمان با تأکيد بر اينکه دولت يازدهم در موضوع مسکن مهر مظلوم است و افزايش قيمت مسکن مهر مربوط به مصوبه دولت قبل است،گفت:سئوال اين است که چرا دولت قبلي،پروژه‌ها را 12 مرداد سال 92 تحويل نداده است.

وي در خصوص افزايش قيمت مسکن مهر در شهرهاي جديد به خصوص شهر پرديس بيان داشت:اين افزايش قيمت مربوط به بخشنامه دولت قبلي است.نريمان افزود:اين بخشنامه به صورت روشن و شفاف اعلام کرده که هزينه طرح‌هاي زيربنايي و روبنايي از مردم اخذ شود.

***افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر به دولت دهم مربوط نیست

اما در این میان سیدعلی لطفی‌زاده معاون سابق وزارت راه وشهرسازی در دولت دهم  با بیان  اینکه "پروژه‌های مسکن مهر را با پیشرفت فیزیکی 70درصدی به دولت یازدهم تحویل دادیم" افزود: اخیراً یکی از معاونان وزیر راه و شهرسازی گفته  افزایش قیمت مسکن مهر که به‌تازگی روی داده (فاز 11 مسکن مهر پردیس) بر اساس مصوبه دولت قبل بوده است، این اظهارات را 100 درصد رد می‌کنم، چراکه افزایش قیمت مسکن مهر براساس دستورالعمل ابلاغی دی‌ماه سال 1392 معاون آقای آخوندی در حال انجام است.

وی با اشاره اینکه بعد از یک سال و اندی از فعالیت دولت یازدهم، برخی مسئولان دولتی، دولت دهم را مسبب افزایش قیمت مسکن مهر معرفی می‌کنند، تصریح کرد: بنده نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر پردیس بودم و با قاطعیت اعلام می‌کنم افزایش قیمت مسکن مهر هیچ ارتباطی با دولت گذشته ندارد.

وي با اشاره به اينکه دولت يازدهم زماني پروژه مسکن مهر را تحويل گرفت که 60 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است،تصريح کرد:دولت يازدهم پروژه مسکن مهر را با همان مشي و بخشنامه‌اي که دولت قبلي ابلاغ کرده‌ بود،ادامه مي‌دهد و متأسفانه اين بخشنامه در حال نمود پيدا کردن است.

 ***افزایش قیمت فعلا منتفی نمی شود

براساس این گزارش در همين رابطه؛مدير عامل شهر جديد پرديس با بيان اينکه افزايش 12 ميليون توماني قيمت مسکن مهر براي فاز 11 اين شهر منتفي نشده است،گفت:در جلسه‌اي که با نمايندگان مجلس داشتيم،قرار شد موضوع به صورت ويژه از سوي نمايندگان پيگيري و راهکاري انديشيده شود.

حسن ولي پور در پاسخ به اين سئوال که شنيده مي شود افزايش 12 ميليوني قيمت مسکن مهر در فاز 11 منتفي شده است،افزود:درباره منتفي شدن افزايش قيمت،فعلاً نمي‌توان اظهارنظر کرد؛اما بر اساس آنچه که در جلسه با نمايندگان مجلس رخ داد،قرار شد مجلس به همراه دولت راهکاري بيانديشند.

ولي پور اعلام کرد:در اين جلسه،معاون وزير راه و شهرسازي حضور داشت و قرار شد اين موضوع به صورت ويژه بررسي و نتيجه آن گزارش شود.

وي تصريح کرد:در اين جلسه،به نماينده هاي مجلس گفتيم که چرا افزايش قيمت رخ داده و چرا اين موضوع تحميل مي شود؛بنابراين اميدواريم مجلسي ها و دولت راهکاري براي اين موضوع پيدا کنند.

این گزارش می افزاید :واحدی در این خصوص گفت: من درجریان افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر نیستم.

واحدی برای افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر در پردیس هستم گفت: به دلیل اعتراضاتی که از سوی متقاضیان صورت گرفته این موضوع در شورای عالی مسکن پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: این افزایش قیمت به دلیل مشکلات زیرساختی از جمله فاضلاب، گاز و برق و محوطه‌سازی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه تصریح کرد: پرونده مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و زیر 25 هزار نفر استان تهران تقریبا رو به اتمام است و سعی خواهیم کرد تا پایان سال 94 بسته شود.  

براساس این گزارش این روزها متقاضیان مسکن مهر که از سال ۸۶ منتظر تحویل واحدهای خود هستند، با مطالبات جدیدی از سوی دولت مواجه می‌شوند که با توان اغلب این متقاضیان همخوانی ندارد.

این طور که معلوم است کابوس های شبانه متقاضیان مسکن مهر همچنان ادامه دارد و متقاضیان حتی اگر در این واحدها ساکن شوند همچنان منتظر فزایش قیمت باشند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن