تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 18 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799724808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرخوردگی‌های فرزند ویلی لومان در «مرگ فروشنده» -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: داریوش موفق با مهر مطرح کرد:
سرخوردگی‌های فرزند ویلی لومان در «مرگ فروشنده»

اجرای نمایش مرگ فروشنده


شناسهٔ خبر: 2437020 یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
هنر > تئاتر

داریوش موفق بازیگر نقش هپی لومان در نمایش «مرگ فروشنده» درباره شخصیتی که در این اثر ایفا می‌کند و چالش های حضور در نقش فرزند کوچک خانواده لومان صحبت کرد. به گزارش خبرنگار مهر، نمایش مرگ فروشنده به نویسندگی آرتور میلر به کارگردانی نادر برهانی مرند در سالن اصلی تئاتر شهر در حال اجراست. این نمایش اثری كاملاً ضد سرمایه‌داری است و در آن، فاجعه زندگی مردی به تصویر کشیده می شود که به گفته نویسنده «بر نیروهای زندگی،‌ نظارت و اختیاری ندارد». این اثر تاملی است بر زندگی انسان‌هایی که تنها هنگامی مطرح هستند که سودی می‌رسانند و سپس در خلا رها می‌شوند.این اثر نمایشی زمانی در آمریکا نوشته و اجرا شد كه برای دولت آمریكا ننگ بود كه شهر‌و‌ندانش‌ تابع نظام‌های سوسیالیستی و كمونیستی شوند به همین دلیل میلر چاره‌ای جز‌ خروج از آمریكا و اقامت اجباری در پاریس نداشت و از سوی دیگر این متن، دولت آمریكا را به سمت همگانی شدن «بیمه و تأمین اجتماعی» سوق داد.داستان «مرگ فرشنده» در یک خانواده چهار نفره می‌گذرد که نقش پسر کوچک خانواده هپی لومان را داریوش موفق بازی می‌کند. این بازیگر درباره خصوصیاتی که نقش هپی لومان در این اثر دراماتیک دارد به خبرنگار مهر گفت: در واقع شخصیت هپ لومانی که میلر نوشته است کمی منفعل تر از هپ لومانی است که من اجرا می‌کنم. چون به خاطر تجریبات، مشاهدات و شرایط خاصی که تجربه کرده ام، ترجیح دادم هپ را به این شکل ببینیم تا تاثیر بیشتری در ساختمان کلی اجرا داشته باشد.
اجرای نمایش مرگ فروشنده
وی ادامه داد: هپ لومان میلر وعده‌هایی می‌دهد اما هیچ وقت آنها را عملی نمی‌کند اما در این نمایش هپ تلاش می‌کند خانواده را به هم نزدیک کند. همیشه در خانواده‌هایی که نابسمانی دارند پسر بزرگتر پرچم دار است و پسر کوچک تر سعی می‌کند از لحاظ روانی خانواده را آرام نگه دارد پس همیشه نیتش این است که اگر پسر بزرگ نتوانست پرچم را نگه دارد او بتواند از هر راهی که شده توجه والدینش را به خود جلب کند.موفق با این توضیح که در جامعه هپ لومان‌های فراوانی وجود دارند، یادآور شد: هپ لومان‌ها آدم‌هایی‌ هستند که در زندگی شان به جایی نرسیده‌اند، سر خورده‌اند و سعی می‌کنند راهشان را به هر طریقی حتی طرق غیر اخلاقی باز کنند. این همان هپ لومانی است که من سعی کردم در این نمایش به درستی به تصویر بکشم.بازیگر «شب های آوینیون» در پایان صحبت‌هایش درباره تاثیری که طراحی لباس در ایفای درست این نقش داشته است، توضیح داد: آن عرق گیر و پیراهنی را که در صحنه‌های اول می‌پوشم در ایفای این نقش خیلی به کمکم آمده است. راحت بودن لباس هایی که بر تن دارم باعث شده ویژگی‌های درست شخصیت را بتوانم به درستی بیان کنم.نمایش «مرگ فروشنده» با بازی حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، دایوش موفق، رحیم نوروزی، محمودرضا رحیمی، حمیدرضا نعیمی و ... هر روز ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن