تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي شرايط درماني جانبازان شيميايي بيمارستان ساسان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۳۴ب.ظ)
بررسي شرايط درماني جانبازان شيميايي بيمارستان ساسان معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران ضمن بازديد از بيمارستان ساسان و بررسي شرايط دارويي و درماني جانبازان شيميايي از معاينه ها و جراحي هاي روزانه توسط پروفسور اشتانسل در طي هفته جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا عباسپور، صبح امروز، شنبه 15 آذر 1393 با حضور در بخش هشت بيمارستان ساسان و بررسي شرايط دارويي و درماني جانبازان شيميايي به سياست هاي بنياد براي دعوت از متخصصان بنام جهان اشاره کرد و گفت: سالانه در چند نوبت از متخصصان مختلف براي رسيدگي به نيازهاي درماني جانبازان و ايثارگران در گروه هاي بيماران مغز و اعصاب، اورولوژي، شيميايي و تشنج دعوت مي شود تا در بيمارستان ساسان و خاتم الانبيا(ص) به معاينه و درمان ايثارگران بپردازند.
عباسپور با اشاره به سفر پروفسور اشتانسل به تهران و برنامه هاي درماني ايشان، افزود: در اين برنامه از چندي پيش جانبازان شيميايي حاد از سراسر کشور به تهران اعزام شده و در نوبت هاي مختلف در بيمارستان ساسان، بستري و تحت معاينه و درمان از سوي پروفسور اشتانسل قرار مي گيرند.
وي ضمن بيان اين مطلب که مراحل درماني و بستري از سه شنبه هفته قبل آغاز شده است، خاطر نشان کرد: در مرحله اول از اين برنامه، 75 جانباز شيميايي معاينه شدند که از اين تعداد، 35 جانباز به دليل شرايط حاد بيماري، بستري و تحت درمان هستند.
معاون بهداشت و درمان بنياد گفت: پروفسور اشتانسل صبح ها را به معاينه جانبازان شيميايي اختصاص داده و هر بعدازظهر برنامه جراحي برونکوسکپي، ليزر و بالن گذاري را براي جانبازان حاد شيميايي انجام مي دهند.
وي همچنين درمورد نيازهاي دارويي جانبازان شيميايي، اظهار داشت: همه داروهاي شيميايي که از برند هاي اصلي هستند، مورد تاييد بنياد است اما اگر انواع خاصي از داروها توليدشان متوقف شود و يا وارد کشور نشوند داروهاي مشابه از برندهاي معتبر در دسترس جانبازان قرار مي گيرد.
در ادامه اين بازديد، عليرضا توکلي رييس بيمارستان ساسان از ادامه روند پذيرش جانبازان در مراحل بعدي خبر داد و گفت: جمعاً در طول اين برنامه حدود 150 جانباز شيميايي مورد معاينه و درصورت نياز پس از بستري شدن تحت عمل جراحي توسط پروفسور اشتانسل قرار خواهند گرفت اما به جهت اينکه تراکم پذيرش ها موجب آزردگي جانبازان معزز نشود، پذيرش ها به صورت مرحله اي انجام مي شوند.
وي با اشاره به اينکه معاينات پروفسور اشتانسل تا سه شنبه اين هفته ادامه خواهد يافت، ادامه داد: خوشبختانه با حضور پروفسور اشتانسل و پيشرفته ترين امکانات درماني که در بيمارستان ساسان فراهم آمده، درمان ها و جراحي ها در بالاترين سطح جهاني انجام مي شود که به طور کلي بنياد را از اعزام جانبازان به خارج از کشور بي نياز کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن