تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متخصصان آلمانی جانبازان ریوی را در بیمارستان ساسان معاینه می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: متخصصان آلمانی جانبازان ریوی را در بیمارستان ساسان معاینه می کنند تهران - ایرنا - مدیرکل درمان معاونت بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تیمی متشکل از متخصصان ریه برای ویزیت و درمان جانبازان معزز از آلمان وارد ایران شدند.


«ایرج عربی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این تیم به سرپرستی پروفسور «اشتانسل» یکی از متخصصان حاذق ریه از امروز به مدت پنج روز، جانبازان شیمیایی را که از تنگی تراشه و مشکلات راه های هوایی رنج می برند، در بیمارستان ساسان تهران ویزیت و معاینه می کنند.
وی با بیان اینکه جانبازان ابتدا توسط پزشکان داخلی ویزیت می شوند، ادامه داد: تا این لحظه یکصد نفر ویزیت اولیه شدند که از این تعداد 34 نفر برای ویزیت توسط این تیم در بخش بستری شده و برای 17 نفر نیز آزمایش برونکوسکوپی تجویز شد.
عربی با بیان اینکه برونکوسکوپی یک روش تشخیصی است، افزود: بسته به نوع آزمایش و نیاز پزشک، لوله ای نرم و قابل انعطاف، یا غیرقابل انعطاف، از طریق بینی یا دهان وارد نای و ریه ها می شود و تصویری از راه های هوایی دستگاه تنفسی در اختیار پزشک می گذارد.
به گفته وی، حدود چهار نفر نیز تاکنون برای جراحی احتمالی ریه داوطلب شدند و این امکان وجود دارد که در صورت نیاز پس از پایان پنج روز فردی نیز برای درمان های بعدی به آلمان اعزام شود.
مدیرکل درمان معاونت بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: تعدادی از این جانبازان پیش از این توسط پروفسور اشتانسل مورد درمان و جراحی قرار گرفته بودند که در این سفر نیز وضعیت آنها بررسی می شود.
وی همچنین از سفر قریب الوقوع تیمی از متخصصان ارولوژی از آمریکا به ایران برای درمان جانبازان و تداوم برنامه ها و بکارگیری از پزشکان مطرح دنیا برای معاینه و درمان ایثارگران خبر داد.
اجتمام ** 1880 ** 1071


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن