تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانبازان شیمیایی ایران در قاب تصویر در لاهه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانبازان شیمیایی ایران در قاب تصویر در لاهه برلین - ایرنا - نمایشگاه جانبازان شیمیایی ایران در حاشیه نوزدهمین کنفرانس سالانه سازمان منع سلاح های شیمیایی در مقر این سازمان در لاهه هلند برگزار شد.


به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری این نمایشگاه که با عنوان "آثار کاربرد سلاح های شیمیایی علیه ایران" امروز (دوشنبه) 10 آذرماه با حضور سفیر و نماینده کشورمان نزد سازمان منع سلاح های شیمیایی در شهر لاهه هلند افتتاح شد، آگاه کردن شرکت کنندگان در کنفرانس مذکور با آثار کاربرد سلاح های شیمیایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی و زنده نگه داشتن یاد و نام جانبازان و شهیدان شیمیایی کشورمان در مجامع و عرصه های بین المللی است.
همه ساله در حاشیه کنفرانس های سالانه اعضاء کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی،به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه،نمایشگاهی درخصوص آثار کاربرد سلاح های شیمیایی علیه مردم مظلوم و بی گناه کشورمان و با حضور برخی جانبازان عزیز شیمیایی برگزار می شود که با استقبال گسترده هیات های دیپلماتیک حاضر در اجلاس مواجه می شود.
نوزدهمین کنفرانس سالانه کشورهای عضو کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی از روز امروز دوشنبه به مدت 5 روز در لاهه هلند آغاز به کار کرده است و هیاتی از جمهوری اسلامی ایران نیز در این کنفرانس حضور دارد.
براساس این گزارش در نخستین روز از نوزدهمین کنفرانس سالانه کشورهای عضو کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی،"علیرضا جهانگیری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه از سوی گروه آسیا برای مدت یک سال به عنوان معاون این کنفرانس انتخاب شد.
اروپام*4* 1701 **1917


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن