تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر پژوهش با رویکرد آموزشی نهادینه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تفکر پژوهش با رویکرد آموزشی نهادینه می شود ملایر-ایرنا-معاون پژوهشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: تفکر، ایمان و باور به پژوهش همراه با ارائه راهکارهای مناسب را می توان با رویکرد آموزشی نهادینه کرد.


به گزارش ایرنا "بهروز مهری" روز شنبه در آیین تودیع و معارفه معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: اقدام پژوهی و درس پژوهی یک روش آموزشی است که برای استفاده از این کار از پتانسیل بزرگ تفکر گروهی می توان بهره گرفت.
وی اظهار داشت: امروز باید مطالعه دقیق و عمیقی از موضوع پژوهش و پرورش داشته باشیم و با کار گروهی دانش آموزان را در ارائه طرح های پژوهشی و بکارگیری خلاقیت آنها تشویق کنیم.
مهری افزود: هم اکنون به معنای واقعی پرورش نداریم، چراکه پرورش نه در قالب بخشنامه ها و مستندات، بلکه در دورن کلاس ها، حیطه عاطفی و روانی و در ارتقای ذهن و جسم دانش آموزان اتفاق می افتد.
وی ابراز امیدواری کرد:روز به روز شاهد پویایی و انسجام بیشتری در آموزش و پرورش ملایر باشیم و معاون پرورشی نیز با مطالعه دقیق از پرورش، علت تشکیل آن را در آموزش و پرروش جستجو کند.
مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با تشریح برنامه های کمیته پژوهش این شهرستان گفت: در صدد هستیم پژوهش را با توجه به پتانسیل موجود در شهرستان نهادینه کرده و از پژوهش هایی که مورد نیاز است بهترین استفاده را داشته باشیم.
"کاوه برخورداری" اظهار کرد: با توجه به اهمیت تحقیق و پژوهش، سعی داریم به اندازه پتانسیل و ظرفیت موجود، تلاش خود را به کار گرفته و در اجرای این روند موفق باشیم.
در این آیین"محمد بیات" به عنوان معاون پرورشی آموزش و پرورش ملایر معرفی شد.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/576


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن