تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812988556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال آینده سال نابودی اسرائیل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه تبریز: سال آینده سال نابودی اسرائیل است خبرگزاری پانا: امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه تبریز اظهار داشت:با به رسمیت شناختن فلسطین توسط 4 کشور فرانسه، انگلیس، اسپانیا و سوئد،طبق نظر کارشناسان سال آینده سال نابودی اسرائیل خواهد بود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر ساعت 13:05



به گزارش خبرگزاری پانا ، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: رژیم صهیونیستی دچار تزلزل شده و کابینه نتانیاهو منحل و از هم پاشیده است.
وی گفت: اگر جنگی با حزب الله پیش بیاید، اسراییل دوام نخواهد آورد و در تاریکی مطلق شکست فرو خواهد رفت و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا به تحقق عملی خواهد رسید.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با اشاره به وقایع مصر، در خصوص دادگاه حسنی مبارک، اعلام کرد: دادگاه قاهره حکم نهایی را در مورد فرعون مصر اعلام کرد و باتبرئه حسنی مبارک موجبات ناراحتی و نارضایتی مردم این کشور را فراهم کرد.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: دیکتاتور مصر با رژیم صهیونیستی تبانی های مختلفی را انجام و نفت این کشور را ارزان در اختیار دیگر کشورها قرار می داد و موجب پایمال شدن حق مردم مصر می شد.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با بیان اینکه همواره دانشجویان ایران در پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی پیشتار هستند، گفت: 16 آذر نقطه عطف جنبش دانشجویی و نخستین حرکت ضد آمریکایی درایران است که دراعتراض به حضور معاون رییس جمهوری وقت آمریکا (نیکسون) در تهران انجام شد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی، خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب گروهک های مختلف معاند دانشگاه ها را عرصه تاخت و تاز خود قرار داده بودند که با دستور هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی این شورا تاسیس شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حفظ روحیه استکبارستیزی توسط دانشجویان، گفت: دانشجویان باید همواره در مقابل توطئه های بیگانگان و تهاجم فرهنگی بایستند و در تحصیل علم، تهذیب نفس و آگاه بودن نسبت به زمان بکوشند.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به لزوم مقابله با ابتذال و رفع مشکلات فرهنگی در جامعه، افزود: یکی از دغدغه های اصلی رهبری انقلاب و خانواده های شهدا مقابله با ابتذال از راه ماهواره و تهاجم فرهنگی است که باید مهار شوند.

وی خواستار توجه بیشتر شورای انقلاب فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی شد و یادآوری کرد: البته مقابله با تهاجم فرهنگی وظیفه همه متولیان فرهنگی کشور است.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز یاد و نام وی را گرامی داشت.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به افزایش 30 درصدی قیمت نان بر کنترل قیمت و نظارت بر کیفیت پخت نان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین خواستار صرفه جویی در مصرف انرژی به خصوص گاز شد و افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و برای اینکه همه بتوانند از این نعمت خداوندی برخوردار شوند باید در مصرف آن صرفه جویی کنیم تا مشکل کمبود گاز پیش نیاید.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن