تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان قزوین: ذره ای مسامحه در مبارزه با مواد مخدر جایز نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادستان قزوین: ذره ای مسامحه در مبارزه با مواد مخدر جایز نیست قزوین-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به لزوم حل مسایل مالی در تامین امنیت جامعه، ذره ای مسامحه در مبارزه با مواد مخدر را جایز ندانست و گفت: موضوع جمع آوری معتادان و درمان آنها امر مهمی در جامعه است که باید در انجام آن پیگیر و جدی باشیم.


به گزارش روابط عمومی دادگستری استان قزوین که روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده است، حجت الاسلام والمسلمین "اسماعیل صادقی نیارکی" در چهارمین جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، افزود: مسایل مالی نباید موجب شود که جامعه را به حال خود رها کنیم، بلکه حاکمیت موظف است مسایل مالی را حل کند تا محملی برای انجام ندادن کارها نباشد، از اینرو منطق نمی پذیرد که معتاد پرخطر را در سطح جامعه رها کنیم و به دنبال تامین منابع مالی باشیم.
وی اضافه کرد: مسائل مالی نباید موجب شود تا در خدمات مهمی چون تامین امنیت کوتاهی یا قصوری شود چرا که این کار ظلم به جامعه است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با تاکید بر طرح این موضوع در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: به یقین با نگاه اینده نگرانه استاندار قزوین مبنی بر اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر، این مهم انجام و منابع مالی تامین خواهد شد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدرنه تنها در کشور ما بلکه در دنیا از اهمیت بالایی برخوردار و در حال تبدیل شدن به بحران است، گفت: براساس آخرین اطلاعات و اخبار، کشت تریاک در افغانستان به سمت تولید شیشه رفته که خطر بالایی برای دنیا محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به عمق فاجعه، تمام دستگاه ها و گروه ها اعم از دستگاه قضایی، دادگاه، دادسرا، نیروی انتظامی، ستاد پشتیبان و کمیته ها لازم است برای مبارزه با این بلای خانمانسوز وارد عمل شوند و حتی اگر لازم باشد باید دستگاه های دیگری هم که مرتبط نیستند، به صحنه بیایند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: براساس ابلاغیه مقام معظم رهبری و همچنین سیاست های کلی نظام، رویکرد ما باید قاطعانه باشد و در این مسیر مسامحه به هیچ وجه درست نیست.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین بر تشدید برخورد با این پدیده زشت تاکید کرد و افزود: خوشبختانه امروز 90 درصد از کشفیات مواد مخدر استان با استفاده از توان و امکانات فنی صورت می گیرد و این امکانات نیز محرمانه است تا بتوانیم با این امکانات برای تأمین هرچه بیشتر امنیت در جامعه گام برداریم.
7388/ 614


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن