تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با این رژیم غذایی تعداد نخ‌های سیگارتان را کم کنید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
با این رژیم غذایی تعداد نخ‌های سیگارتان را کم کنید
مصرف ۳ لیتر آب در طول روز به همراه شنا و پیاده روی و رژیم غذایی نقش چشمگیری در کاهش تعداد نخ‌های سیگار در افراد سیگاری دارد.


دکتر نصیر دهقام پزشک و پژوهشگر طب سنتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: را راهکارهای کاهش در روند مصرف سیگار می‌توان به تغییر سبک زندگی افراد در جهت افزایش فعالیت جسمی با انجام ورزشهای مطرح همانند پیاده روی مداوم روزانه و همچنین شنا اشاره کرد. 


وی با اشاره به تحقیقات انجام شده بر روی افراد سیگاری که روزانه حداقل ۳۰ دقیقه پیاده روی و افزایش مصرف آب روزانه را در برنامه خود داشته، تصریح کرد: این افراد به صورت معنا داری موفق به کاهش مصرف سیگار خود شده بودند. 
 
دهقان گفت: مصرف رژیم غذایی شامل میوه و سبزیجات تازه از جمله کلم بروکلی، جود دوسر، اسفناج، کدو، شاهتره، انار و هویج و همچنین مصرف آب روزانه به میزان ۳ لیتر در طول روز نقش چشمگیری در کاهش تعداد نخ‌های سیگار روزانه خواهد داشت. 






انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن